Gå til innhold

Damer, hvor lenge vil dere penetreres?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt forvirret. Er 5 minutter ok? Er 15 minutter bedre? Er 30 best? En time?

Anonymkode: 56179...5a0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir litt sår hvis det er for lenge. En time er altfor lenge. Jeg vil penetreres til jeg har fått orgasme, etter det blir det vondt. Maks 15 min. Her i huset er det som regel ikke lenger enn 5 min

Anonymkode: 736c6...d39

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

5-10 minutter er best, synes jeg personlig. 30 minutter begynner å bli alvorlig kjedelig og en time er totalt krise.

Jeg elsker sex , bare så det er sagt, og vil helst ha sex hver dag. Gjerne flere ganger, hvis det er helg eller ferie og man har tid og lyst. Men da helst kjappiser. Lange seanser er veldig krevende.

Anonymkode: 10d41...619

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det kommer an på hvor intenst det er. Så lenge det er godt for begge 🪷💕

• Hjerte 1
Skrevet
Irak skrev (1 minutt siden):

Det kommer an på hvor intenst det er. Så lenge det er godt for begge 🪷💕

God dag Irak😍

Kan bli intens på morgene i helgene ja.. da skal du ha ei god unnskyldning for å stå opp😅 

• Hjerte 1
Skrevet

5-10 minutter er perfekt. Max 15

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter orgasme ved tunge trenger ikke samleie vare lenge.

Anonymkode: d84e7...9dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo an på hvor deilig det er. Det kjennes ikke nødvendigvis likt ut fra gang til gang.

Anonymkode: 6af0b...2a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

5 minutter er nok. Jeg kommer jo mange ganger av hender og tunge, det er det beste. Penetreringen gjør vi egentlig bare fordi han liker å avslutte inne i meg. Så jeg er egentlig ferdig, men lar han penetrere meg til han kommer. Han kommer etter noen minutter med penetrering.

Anonymkode: ff0e9...1b8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er litt forvirret. Er 5 minutter ok? Er 15 minutter bedre? Er 30 best? En time?

Anonymkode: 56179...5a0

5 min. Særlig lenger så er det fort gjort at det blir ubehagelig og ærlig talt litt kjedelig.

Er liksom ikke å bli «penetrert» som er det deilige og morsomme ved sex.

Anonymkode: 7284d...08c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri tatt tiden.

Vi leker og koser oss sammen. Veksler mellom oral, fingring, penetrering omhverandre. 

Veksler tempo, teknikk, trykk, vinkel, kliner litt med han inni meg. 

Utrolig deilig. Som sagt, aner ikke hvor mange minutter. Det høres litt for mekanisk ut etter min smak å ta tiden 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: bcb30...4cc

AnonymBruker
Skrevet

Dette var nyttig lesning, og til ettertanke. Og bør jo være interessant for de som sliter med å komme for fort. Selv sliter jeg med at det tar for lang tid å komme, og jeg ble litt stresset av svarene her 🤣 

Anonymkode: 49bb6...891

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

5 minutter er nok. Jeg kommer jo mange ganger av hender og tunge, det er det beste. Penetreringen gjør vi egentlig bare fordi han liker å avslutte inne i meg. Så jeg er egentlig ferdig, men lar han penetrere meg til han kommer. Han kommer etter noen minutter med penetrering.

Anonymkode: ff0e9...1b8

Samme her 😁

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Dette var nyttig lesning, og til ettertanke. Og bør jo være interessant for de som sliter med å komme for fort. Selv sliter jeg med at det tar for lang tid å komme, og jeg ble litt stresset av svarene her 🤣 

Anonymkode: 49bb6...891

Ja, jeg har avsluttet med 2 som var aktuelle som fuck friend pga at de brukte for lang tid. De sa andre damer og hadde avsluttet pga det. Jeg blir bare sår og lei. 5-10 minutter er perfekt. Max 15 min. Med penetrering 

Anonymkode: 49a69...c85

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Helst ikke mer en 10 min, men 15 min max, men vil kanskje føle det anderledes med andre partnere enn de jeg har hatt?

Forstår det kan være dumt for de som bruker lang tid.

Anonymkode: 1f014...667

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helst ikke mer en 10 min, men 15 min max, men vil kanskje føle det anderledes med andre partnere enn de jeg har hatt?

Forstår det kan være dumt for de som bruker lang tid.

Men har for det meste vært vant til 5 min.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å bare bli penetrert i haugevis av minutter, er bare helt uten mening! Og sinnsykt kjedelig…. Bruk tid på vorspiel, og gjør selve ejakuleringen raskt unnagjort. Får ingen orgasme av inn/ut…. 

Anonymkode: 8d0b4...64e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Minst 15 minutter, 30 minutter er helt ok, 45 minutter blir litt lenge. 

Min mann elsker å holde lenge på. Var uvant i starten, men nå ville jeg mislikt å gå tilbake til gjennomsnittlig samleie. 

Må imidlertid legge til at dette kun er behagelig fordi han ikke peiser på som det er kilometer i timen som gjelder. Isåfall hadde to minutter vært mer enn nok, og fullstendig meningsløst for meg også. Slikt er bare ubehagelig. 

Anonymkode: fdce5...ff6

AnonymBruker
Skrevet

Så kort som mulig inntil han kommer. Kan gjerne bare være to min. De kortere de bedre. Jeg klarer uansett alltid å slenge meg med på hans orgasmer. Å holde igjen for min del er bare irriterende og blir kjedelig. Og gjerne sårt…

Jeg er stor fan av kjappiser, de er best.

Anonymkode: 7123f...146

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker kjappiser. 5-10 minutter er helt fint.

Noe særlig mer enn 20 min blir sårt og vondt.

Når damer sier de vil at sexen skal vare lenger, mener nok de fleste ikke at de vil at penetreringen skal vare veldig lenge, men at dere bruker mer tid på hele seansen, dvs. forspill, at dere tar på hverandre og kysser hverandre, at du gir henne orgasme med fingre eller tunge etc. Tror det er få kvinner som liker å bli penetrert i en time :o 

Mange kvinner får heller ikke orgasme av penetrering.

Anonymkode: d2256...02f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...