Gå til innhold

hvor har du kjøpt kreppsengetøy som du er fornøyd med?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

tenker de billige til 199 er dårlig kvalitet? men ikke sikker?

Anonymkode: a6328...3f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har et sett fra Kid som er vevd som krepp. Det er veldig bra og har ikke blitt glatt. 

Andre både fra Høie og Kid/Princess blir glatte etter kort tid og kreppen forsvinner. 
Så spør i butikk er mitt råd. 

Anonymkode: 25389...e5f

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte to sett fra Høie på Coop medlemstilbud i fjor vår/sommer. Like fine etter å ha blitt vasket mange ganger. Vasker på 60 grader og tørker i trommel eller ute hvis det er vær til det. Det eneste jeg ikke liker er at det er glidelås i bunnen på dynetrekkene. Glidelåser blir fort ødelagt når man tørker i trommel.

Anonymkode: d900e...2de

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kjøpte to sett fra Høie på Coop medlemstilbud i fjor vår/sommer. Like fine etter å ha blitt vasket mange ganger. Vasker på 60 grader og tørker i trommel eller ute hvis det er vær til det. Det eneste jeg ikke liker er at det er glidelås i bunnen på dynetrekkene. Glidelåser blir fort ødelagt når man tørker i trommel.

Anonymkode: d900e...2de

Tusen takk for gode råd :) ts

Anonymkode: a6328...3f0

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte til 199 på Kid i fjor, og det holder seg fremdeles bra til tross for vasking på 60 grader og tørketrommel. Bytter minimum en gang i uka pga allergi, så vasker det ofte.

Anonymkode: 93ea7...916

Skrevet (endret)

Jeg kjøper alt sengetøyet mitt fra Høie, og det er en del krepp-sett blant dem. Det holder seg like fint vask etter vask. Vasker alltid sengetøy på 60 grader. Høie har kvalitet som holder minst en generasjon.

Verdt å merke seg er at jeg ikke tromler sengetøy i tørketrommel, men tørker det på stativ med luftavfukter. Dette minimerer slitasje på tekstiler.

Endret av Million
Skrevet (endret)

Har ett 20 år gammelt fra Høie, som enda er kjempefint og godt. Kreppen har holdt seg helt fint. Til og med glidelås i enden, så jeg er ekstra fornøyd. 😁

Edit: vasker på 60grader og har mest lufttørket det, men har igjennom disse årene hatt perioder med tilgang til tørketrommel og da har det blitt brukt innimellom. 

Endret av Daisy-love
AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med Høie og Lexington!

Anonymkode: 6aefe...fd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...