AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Skrevet 2. juni 2024 Har vært gravid før, er nå gravid igjen og klør over alt. Hodebunn, armer, bein. Har ingen utslett eller tegn på huden som skulle tilsi at jeg skulle klø. Er dette noe som er normalt ved graviditet? Er ellers kvalm og trøtt Anonymkode: 5a1aa...bca
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #2 Skrevet 2. juni 2024 Svangerskapskløe er ikke så uvanlig. Men ta deg en tur til legen, en grunn fordi du kan få medikamenter som hjelper mot kløen. En annen grunn er for å utelukke at det ikke er noe mer alvorlig enn vanlig Svangerskapskløe. Anonymkode: 0a638...c46
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #3 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Svangerskapskløe er ikke så uvanlig. Men ta deg en tur til legen, en grunn fordi du kan få medikamenter som hjelper mot kløen. En annen grunn er for å utelukke at det ikke er noe mer alvorlig enn vanlig Svangerskapskløe. Anonymkode: 0a638...c46 Hva kunne det vært da mtp alvorlige ting? Jeg skal få meg en legetime men er sinnsykt lang ventetid her pga ferie Anonymkode: 5a1aa...bca
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #4 Skrevet 2. juni 2024 Det er ikke det at det kan være noe. Men å utelukke. Høye galle og leververdier gir foreksempel kløe i huden. Anonymkode: 0a638...c46
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #5 Skrevet 2. juni 2024 Du må gå til lege som andre skriver da det kan være alvorlig spesielt for førsteret. Anonymkode: 2fb9c...906
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #6 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du må gå til lege som andre skriver da det kan være alvorlig spesielt for førsteret. Anonymkode: 2fb9c...906 Alt jeg skrev kom ikke med. Kan være hepatose. Om det ikke klør inni hendene og under føttene mener jeg å huske at det kan vente med lege. Men hvis det klør inni hender og under føtter så måtte jeg selv ringe føden. Du er så kort på vei at det nok ikke haster. Om du er usikker kan du jo ringe helsestasjon i morgen eller legevakt og forhøre deg. Anonymkode: 2fb9c...906
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå