AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #1 Skrevet 2. juni 2024 Etpar tråder her tar opp utseende og antall kvinner de har på cv’en. Er ikke et av hovedårsaken til få eller ingen damer, SJENANSE? Anonymkode: 3eecc...07a
Bamseklemmer Skrevet 2. juni 2024 #2 Skrevet 2. juni 2024 Sjenanse? Om du har hatt mange damer, kommer mest av om du er god på flørting, smalltalk og har god oppførsel.. Jeg har ikke hatt en eneste kvinne til sengs, hvis jeg ikke var flink til å prate, holdt ord og vist respekt👍😉 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #3 Skrevet 2. juni 2024 Bamseklemmer skrev (29 minutter siden): Sjenanse? Om du har hatt mange damer, kommer mest av om du er god på flørting, smalltalk og har god oppførsel.. Jeg har ikke hatt en eneste kvinne til sengs, hvis jeg ikke var flink til å prate, holdt ord og vist respekt👍😉 Hva om sjenansen gjør deg stressa, ikke tørr å flørte, svetter som en gal og smallralk blir bare kjeitete, hva da? Anonymkode: 3eecc...07a
Bamseklemmer Skrevet 2. juni 2024 #4 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva om sjenansen gjør deg stressa, ikke tørr å flørte, svetter som en gal og smallralk blir bare kjeitete, hva da? Anonymkode: 3eecc...07a Det har aldri skjedd.. kanskje mest fordi jeg har høy selvtillit, og ikke dater når jeg føler på dårlig form. Men jo.. jeg synes likevel det er litt "skummelt" å ha sex med nye damer, men det har gått bra🥰
feliek54 Skrevet 2. juni 2024 #5 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Etpar tråder her tar opp utseende og antall kvinner de har på cv’en. Er ikke et av hovedårsaken til få eller ingen damer, SJENANSE? Anonymkode: 3eecc...07a Jeg vet ikke om det er det som avgjør antall. Jeg har hat sex med over 15 damer. Noen ONS og noen mange ganger. Vil si jeg er normal utsende og er nok ikke flink til å prate for meg. Men jeg er veldig snill og vennlig og nyter sex nå begge nyter. Er veldig viktig for meg at dama har deilig sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå