Gå til innhold

Sjenanse = null ligg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etpar tråder her tar opp utseende og antall kvinner de har på cv’en. Er ikke et av hovedårsaken til få eller ingen damer, SJENANSE?

Anonymkode: 3eecc...07a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjenanse? Om du har hatt mange damer, kommer mest av om du er god på flørting, smalltalk og har god oppførsel.. Jeg har ikke hatt en eneste kvinne til sengs, hvis jeg ikke var flink til å prate, holdt ord og vist respekt👍😉

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (29 minutter siden):

Sjenanse? Om du har hatt mange damer, kommer mest av om du er god på flørting, smalltalk og har god oppførsel.. Jeg har ikke hatt en eneste kvinne til sengs, hvis jeg ikke var flink til å prate, holdt ord og vist respekt👍😉

Hva om sjenansen gjør deg stressa, ikke tørr å flørte, svetter som en gal og smallralk blir bare kjeitete, hva da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva om sjenansen gjør deg stressa, ikke tørr å flørte, svetter som en gal og smallralk blir bare kjeitete, hva da?

Det har aldri skjedd.. kanskje mest fordi jeg har høy selvtillit, og ikke dater når jeg føler på dårlig form. Men jo.. jeg synes likevel det er litt "skummelt" å ha sex med nye damer, men det har gått bra🥰

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Etpar tråder her tar opp utseende og antall kvinner de har på cv’en. Er ikke et av hovedårsaken til få eller ingen damer, SJENANSE?

Jeg vet ikke om det er det som avgjør antall.  Jeg har hat sex med over 15 damer. Noen ONS og noen mange ganger. 

Vil si jeg er normal utsende og er nok ikke flink til å prate for meg. Men jeg er veldig snill og vennlig og nyter sex nå begge nyter. Er veldig viktig for meg at dama har deilig sex. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...