Gå til innhold

Plutselig stor blødning 10 dager etter medisinsk abort

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok abort for 10 dager siden, blødde ganske mye de to første dagene, og dermed mindre og mindre. Har de siste 5 dagene spottet brunt, og ganske lite. Hadde sex i går, med kondom (ja jeg vet, jævli dumt) for 24 timer etterpå begynte jeg å få små mensensmerter, noe keg ikke har hatt siden dag to etter aborten, og jeg blør ganske mye, som om jeg er tilbake på dag to etter anorten igjen. Det er friskt blod med klumper og slimhinner. Formen er ellers fin, bare litt mensensmerter og mye blod. Burde jeg kontakte lege nå???

Anonymkode: 35d07...d67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blødde over en måned etter abort. Med mindre blodet lukter svært vondt eller du har store smerter, går det nok helt fint.

Men fortalte ikke helsepersonellet at du skal vente med sex til du er ferdigblødd? 

Anonymkode: 23b6c...f50

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen grunn til å ringe lege. Helt normalt. Særlig når du har sex så tidlig i tillegg.. 

Anonymkode: 2ee72...a8c

AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt på vei var du? Høres ut som det er rester igjen hvis det er klumper og slimhinner. Kanskje er det siste rest som kommer ut nå, eller så er det bare litt av det som er igjen, og da trenger man en sjekk på sykehuset og evt en utskrapning. Jeg ville ringt å hørt i morgen med den avdelingen du var på. Jeg hadde medisinsk abort grunnet MA uke 12, og opplevde kraftig blødning med ganske store klumper 10 og 12 dager etterpå, det endte med utskrapning 14 dager etterpå, var masse igjen inni der. 

Men om du var mye kortere på vei ville jeg ikke vært såå bekymret for dette. 

Anonymkode: 47db3...1f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...