AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Skrevet 1. juni 2024 Ville dere som er kjent i Oslo kjøpt en leilighet her? Er så usikker på hvor jeg burde kjøpe … mtp prisutvikling fremover også Anonymkode: f2017...0e5
Grüner Skrevet 1. juni 2024 #2 Skrevet 1. juni 2024 Aleksander Kielllands plass er sentralt med gangavstand til Løkka og Haugen, så det er nok en ganske safe beliggenhet mht kjøp og salg. 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #3 Skrevet 1. juni 2024 Ja, særlig for hipsterne og unge voksne Anonymkode: 60d54...15e
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #4 Skrevet 2. juni 2024 Dagens utgave av Alexander Kiellands plass er i alle fall noe helt annet enn da jeg flyttet hit i begynnelsen av 1990-årene og man kunne få en leilighet til en kvart million; den gang var dette et strøk preget av forfall og flere hospitser for rusmisbrukere, så dette var ikke et område for lettkrenkede sjeler. Idag er det en helt annen verden, men man får heller ikke en leilighet til en kvart million lenger. Anonymkode: 1bd57...b0d
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #5 Skrevet 2. juni 2024 Det ligger bortgjemt midt i Oslo, du har sikkert kjørt forbi. Anonymkode: b230c...094
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #7 Skrevet 5. juni 2024 Hvilke andre plasser anbefaler dere at jeg burde kjøpe? takk på forhånd ☺️ Anonymkode: f2017...0e5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2024 #8 Skrevet 6. juni 2024 Alexander Kiellands plass er et trygt sted å kjøpe leilighet. Som regel er disse stedene svært populære, av forskjellige grunner: Majorstuen, Frogner, Skillebekk, Uranienborg, Homansbyen, Bislett, St. Hanshaugen, Grunerløkka, Adamstuen/Fagerborg, Kampen. Vil også slenge med Carl Berner området - som bare blir finere og finere, Sagene og kanskje Tøyen, selv om jeg ikke ville bodd på sistnevnte selv. Anonymkode: 413ae...8b5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå