Mardina Skrevet 19. juni 2024 #201 Skrevet 19. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er aktiv på KG Gidder ikke bli dumpet fordi jeg kjøpte feil dressing Farger håret, bruker sminke til daglig, falske bryn/vipper Er overvektig. Damer trenger kun å ha normal diett for å holde seg slanke Bruker Toktok, Instagram eller følger bloggere/kjendiser "Live and let live" holdning Snakker om politikk etter å ha lest en overskrift i Dagbladet uten å kunne forklare elementære prinsipper hva angår politikk Mange tatoveringer, samme tatovering some alle andre eller store tatoveringer Bruker bestemortruse Snuser o.l. Er fast kunde hos Joe's Juice eller Starbucks Ikke kunne lage mat Har homofil bestevenn Er radikal Nedlatende mot servitører o.l. Skriker og gråter for å få viljen sin Er over 25 uten å ha en aksjeportefølje Har gjeld. Håndterbart boliglån er ok Ikke klarer å være alene sammen, f.eks. være i forskjellig rom eller gjøre hvert vårt i sofaen Kjører sakte eller uansvarlig fort/nært Har barn med FLERE forskjellige menn Har vært utsatt for overgrep som ikke er overfall Ikke tenker selvstendig Feildømmer penisstørrelse med mer/mindre enn to cm Baksnakker venninner eller bruker forholdet vårt som samtaletema med venninner Kunne fortsatt en stund fordi jeg er litt sær, men står på at de fleste er akseptable! Anonymkode: dce48...5be La meg gjette.... Du har vært singel i mange år? 😄 Med den kravlisten der, vil du nok forbli det også 😄
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2024 #202 Skrevet 19. juni 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: Er aktiv på KG Gidder ikke bli dumpet fordi jeg kjøpte feil dressing Farger håret, bruker sminke til daglig, falske bryn/vipper Er overvektig. Damer trenger kun å ha normal diett for å holde seg slanke Bruker Toktok, Instagram eller følger bloggere/kjendiser "Live and let live" holdning Snakker om politikk etter å ha lest en overskrift i Dagbladet uten å kunne forklare elementære prinsipper hva angår politikk Mange tatoveringer, samme tatovering some alle andre eller store tatoveringer Bruker bestemortruse Snuser o.l. Er fast kunde hos Joe's Juice eller Starbucks Ikke kunne lage mat Har homofil bestevenn Er radikal Nedlatende mot servitører o.l. Skriker og gråter for å få viljen sin Er over 25 uten å ha en aksjeportefølje Har gjeld. Håndterbart boliglån er ok Ikke klarer å være alene sammen, f.eks. være i forskjellig rom eller gjøre hvert vårt i sofaen Kjører sakte eller uansvarlig fort/nært Har barn med FLERE forskjellige menn Har vært utsatt for overgrep som ikke er overfall Ikke tenker selvstendig Feildømmer penisstørrelse med mer/mindre enn to cm Baksnakker venninner eller bruker forholdet vårt som samtaletema med venninner Kunne fortsatt en stund fordi jeg er litt sær, men står på at de fleste er akseptable! Anonymkode: dce48...5be Sær? Seriøst, med den listen kommer du aldri til og finne noen, enkelte av punktene lyser jo hat. Mine røde flagg er at jeg skal treffe en som har listen din. Anonymkode: 20f2b...cdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå