Gå til innhold

MENN se her! , hva er røde flagg i en kvinne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Å tenke noe særlig på "røde flagg" er et tegn på at jeg bør styre unna.

Anonymkode: 1f8bb...519

• Liker 1
Skrevet

Rødt flagg er økonomisk utroskap og eiersyk.. resten skal jeg takle😅

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
On 6/2/2024 at 10:26 AM, AnonymBruker said:

Hun har PlayStation 

Anonymkode: d35a6...e7e

🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️🙋🏻‍♀️

Har PS5 💃🏻

😅

Anonymkode: 66691...2f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

villig til sex på første date er rimelig turn off, da går det for fort og vedkommende kan potensielt ligge rundt med veldig mange på kort tid. nei takk. Følelser først, så kommer resten. Mulig jeg er rar.

Anonymkode: edd9d...aa5

Noen ganger handler det om så sterk kjemi og at man føler en øyeblikkelig connection med et annet menneske🤷🏻‍♀️

Jeg har aldri hatt ONS, men hadde sex med kjæresten min på første date. Nå planlegger vi fremtiden sammen❤️

AnonymBruker
Skrevet

>Kvinner som pusher veldig for å ha sex tidlig i datingfasen. 

>Tatoveringer

>Piercinger 

>bruk av rusmidler/alkohol

>historikk med å date voldelige/kriminelle/ustabile menn

>har barn (egentlig ikke rød flagg, men dealbreaker)

>opptatt av kjendiser

>stirrer i mobilen 

Anonymkode: 687b7...359

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

>Kvinner som pusher veldig for å ha sex tidlig i datingfasen. 

>Tatoveringer

>Piercinger 

>bruk av rusmidler/alkohol

>historikk med å date voldelige/kriminelle/ustabile menn

>har barn (egentlig ikke rød flagg, men dealbreaker)

>opptatt av kjendiser

>stirrer i mobilen 

Anonymkode: 687b7...359

Jeg stirret i mobilen for å lese dette.

Anonymkode: 05c61...f28

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen ganger handler det om så sterk kjemi og at man føler en øyeblikkelig connection med et annet menneske🤷🏻‍♀️

Jeg har aldri hatt ONS, men hadde sex med kjæresten min på første date. Nå planlegger vi fremtiden sammen❤️

Det kan jeg forstå, men det må gå an å vente et par 3 4 dater før man gjør dette. Selv om fristelsen er der, så vil følelsen om man venter kanskje være ennå bedre, i tillegg kan man bli bedre kjent på flere måter. Jeg hvert fall blir glad om jeg slipper å forholde meg til sånt på 1 daten :)

M 45

Anonymkode: edd9d...aa5

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå kjenner jeg at jeg er glad for å være i ett forhold som har vart i 20 år med en og samme mann 🫣 Fader for noen kriterier enkelte har. 

Ingen mennesker er perfekte og skal du ha en mann/kvinne som ikke skal ha noen feil og mangler så må man enten være perfekt selv eller så må man dra på et laboratorium og fikse noe selv 😉

Anonymkode: 0c1b0...52a

• Liker 4
Skrevet
kaiturid skrev (På 2.6.2024 den 6.43):

Ikke flere alså😜

🤣🤣

AnonymBruker
Skrevet

Her har mannfolka virkelig laget lister 🤣

Anonymkode: 324df...620

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 11.40):

Angående det å snakke negativt om en eks; jeg er enig i at det i utgangspunktet ikke er en god ting. Men hvor går grensen for at det blir oppfattet som å snakke negativt? For min del er det vanskelig å forklare hvorfor jeg er som jeg er og reagerer som jeg gjør uten å fortelle om noen av de negative sidene til min eks og hvordan dette påvirket meg gjennom samlivet. Er det innafor eller anses det også som drittslenging? Om det gjør det, så betyr det at jeg ikke kan fortelle mye som er relevant for at min nye partner skal forstå hvor jeg kommer fra relasjonsmessig. Og det er jo ikke greit det heller?

Anonymkode: be1fc...56e

Med andre ord, du er ikke kapabel til å ta ansvar for dine EGNE handlinger — alt som går feil i livet ditt kan forklares av noen andre eksterne faktorer?

Anonymkode: 8d679...aa9

• Liker 1
Gjest Hailly
Skrevet

Jeg kan prøve jeg da, og si hva jeg tenker er røde flagg for kvinner. Siden menn her ikke forstår hva det er. 

Hvis du som mann er særlig sårbar - enten av personlighet, eller som et resultat av hendelser som barn og ungdom (mobbing f.eks) eller i nyere tid (mistet jobben, nylig mistet noen nære) får uvanlig mye oppmerksomhet av en kvinne som virker å ha alt på stell (ifølge henne selv) hadde jeg vært obs. 

Psykopater spiser sårbare individer. Men de kan få fatt på de sterke også. Hun liker ei utfordring. 

Jeg hadde vært obs om hun har en høy stilling og en lederrolle. Psykopater ønsker makt. 

Sjalusi og særlig sjalusi ovenfor egne barn. Den er bankers spør dere meg. Da er hun farlig. 

Drama. På jobb og hjemme. 

Små og store løgner. 

De opplagte: tidligere utroskap og tidligere lovbrudd. Det kan tyde på mangel på empati. 

Dårlige venner. Er bestevennen hennes i HA. Styr unna. 

Så kommer det til de egentlig snille kvinnene som likevel kan ende opp med å gjøre deg psyk (men ikke nødvendigvis). 

Jeg tenker da på selvskading, personlighetsforstyrrelser og spiseforstyrrelser. Sånne ting. 

Ei jente med mange arr bør du være obs på. Samme med ei litt snodig jente (noe skurrer), og ei jente som bare pirker i maten sin på date. 

Så har du de som vil slite deg ut: pengerotere, drankere, de veldig usikre, de sjalu, de veldig selvopptatte, de late, de snyltete og så videre. 

Menn i denne tråden må skille mellom kvinner de ikke liker og kvinner som kan være skadelige - fysisk og psykisk. 

Den overvektige venstreradikale feministen med farget hår kan være drømnedama. Og hun som oppfyller alle dine krav kan skade deg for livet. 

Skrevet

Interessant hvis menn og kvinner med topplederroller automatisk skal rødflagges som psykopater. Eller, det gjelder sikkert bare kvinner, for menn er jo rasjonelle, aggressive og har vinnerschkalle. Eller noe sånt.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Hailly skrev (1 time siden):

Jeg kan prøve jeg da, og si hva jeg tenker er røde flagg for kvinner. Siden menn her ikke forstår hva det er. 

Hvis du som mann er særlig sårbar - enten av personlighet, eller som et resultat av hendelser som barn og ungdom (mobbing f.eks) eller i nyere tid (mistet jobben, nylig mistet noen nære) får uvanlig mye oppmerksomhet av en kvinne som virker å ha alt på stell (ifølge henne selv) hadde jeg vært obs. 

Psykopater spiser sårbare individer. Men de kan få fatt på de sterke også. Hun liker ei utfordring. 

Jeg hadde vært obs om hun har en høy stilling og en lederrolle. Psykopater ønsker makt. 

Sjalusi og særlig sjalusi ovenfor egne barn. Den er bankers spør dere meg. Da er hun farlig. 

Drama. På jobb og hjemme. 

Små og store løgner. 

De opplagte: tidligere utroskap og tidligere lovbrudd. Det kan tyde på mangel på empati. 

Dårlige venner. Er bestevennen hennes i HA. Styr unna. 

Så kommer det til de egentlig snille kvinnene som likevel kan ende opp med å gjøre deg psyk (men ikke nødvendigvis). 

Jeg tenker da på selvskading, personlighetsforstyrrelser og spiseforstyrrelser. Sånne ting. 

Ei jente med mange arr bør du være obs på. Samme med ei litt snodig jente (noe skurrer), og ei jente som bare pirker i maten sin på date. 

Så har du de som vil slite deg ut: pengerotere, drankere, de veldig usikre, de sjalu, de veldig selvopptatte, de late, de snyltete og så videre. 

Menn i denne tråden må skille mellom kvinner de ikke liker og kvinner som kan være skadelige - fysisk og psykisk. 

Den overvektige venstreradikale feministen med farget hår kan være drømnedama. Og hun som oppfyller alle dine krav kan skade deg for livet. 

Dette var så bra forklart det 👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Prater selvsagt om dem etter fødsel som ikke gjør noe for å holde seg i form. Jeg ser heldigvis av og til kvinner som jogger med barnevognen etc, og slike damer får respekt av meg.

Anonymkode: 92294...938

Ja jøss, du synes vel det er kvinnens egen feil om hun ble skadet under fødsel så hun ikke kan løpe lenger?

Anonymkode: 95e43...914

• Liker 6
  • Nyttig 1
Gjest Hailly
Skrevet
knooters skrev (45 minutter siden):

Interessant hvis menn og kvinner med topplederroller automatisk skal rødflagges som psykopater. Eller, det gjelder sikkert bare kvinner, for menn er jo rasjonelle, aggressive og har vinnerschkalle. Eller noe sånt.

Jeg sa ikke automatisk. Jeg sa bare at det er greit å være klar over det. For det er flere psykopater blant f.eks ledende kvinnelige jurister enn hos f.eks kvinnelige postbud uten lederansvar. 

Gjest Hailly
Skrevet
Egutt skrev (33 minutter siden):

Dette var så bra forklart det 👍

Takk🌻

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Her har mannfolka virkelig laget lister 🤣

Anonymkode: 324df...620

Jess, lister med dealbreakers, men få røde flagg. Menn vet åpenbart ikke hva et rødt flagg er fordi de sjelden trenger å bekymre seg for sånt.

Anonymkode: 11ee0...fbe

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jess, lister med dealbreakers, men få røde flagg. Menn vet åpenbart ikke hva et rødt flagg er fordi de sjelden trenger å bekymre seg for sånt.

Anonymkode: 11ee0...fbe

Det er et rødt flagg med kvinner som skriver tull som det du skriver der. 

Anonymkode: a73ce...901

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke rart så mange er single. Mye av det mannfolk mener er "røde flagg" vil direkte gi dem et rødt flagg i retur fra ei dame, dersom dama visste om disse meningene da😄 Om menn listet opp sine "røde flagg" på Tinderprofilen sin hadde jeg muligens aldri gått på en date.. For dette var tynn suppe. Ikke alle, for all del, men mye av det. Herregud. 

Anonymkode: d9120...9c7

• Liker 8
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...