Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

brudd for 1 månende siden og eksen har gått videre. Jeg tar bruddet veldig dårlig. Eksen vil vær venner og gjør alt jeg han kan for at jeg skal klare det.Han blir veldig lei seg når jeg ikke klarer å være venner.Jeg har prøvd så mange ganger å være venner , men det ender bare opp i kraftige angst anfall. blitt hentet av ambulansen 2 ganger pga kraftig angst anfall. Jeg har ikke noe familie.så jeg er veldig ensom.det er en av grunne for jeg prøver å være venn med eksen fordi jeg har ingen andre.Sagt ifra mange ganger at jeg ikke klarer vennskap ,men han hører ikke på det.Mitt første brudd og jeg er veeeeeldig dårlig.

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må kutte alle bånd til eksen. Blokker han fra fb, telefon og andre steder. Ved å få ham ut av livet ditt så kan du fokusere på ditt liv og hva som gjør deg bra. 

Anonymkode: 6a293...fac

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du må kutte alle bånd til eksen. Blokker han fra fb, telefon og andre steder. Ved å få ham ut av livet ditt så kan du fokusere på ditt liv og hva som gjør deg bra. 

Anonymkode: 6a293...fac

har prøvd det , men han dukket opp der jeg bodde

AnonymBruker
Skrevet
sørlands-jenta skrev (7 timer siden):

har prøvd det , men han dukket opp der jeg bodde

Oppsøkte han deg fordi du blokkerte ham? Eller dukker han tilfeldig opp der du er innimellom?

Anonymkode: cf505...167

Skrevet

Om han dukker opp så går du vekk eller lar være å lukke opp døra. Han kan ikke forvente at du skal bruke tid på han etter det er slut og han har ny dame, det er kjempe egoistisk av han! Bloker og ignorer, og vær glad du slap una denne mannen! Det gjør vondt nå, men om en stund når du føller deg bedre er du fri til å finne en mer oppegående man ❤️

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du får slike angstanfall av et brudd at du blir hentet av ambulansen flere ganger  har du større problemer enn et brudd. Kanskje grunnen til at det ble brudd? Ikke lett å forholde seg til en med psykiske problemer,  du trenger hjelp.

Anonymkode: 5abcc...3b0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han har behov for å vite at det går bra med deg, for å lette sin egen samvittighet.

Du er ikke kjæreste med ham, så hans samvittighet er ikke ditt ansvar.

Hold avstand til du får samlet deg og kommet ovenpå. Be ham ligge unna. Finn nye venner. Bli med i foreninger hvor du møter nye folk.

Anonymkode: c031d...dbd

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette har du skrevet om før her.

Vær så snill å lytt til de rådene du har fått.

Anonymkode: 36ee4...0dd

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvis du får slike angstanfall av et brudd at du blir hentet av ambulansen flere ganger  har du større problemer enn et brudd. Kanskje grunnen til at det ble brudd? Ikke lett å forholde seg til en med psykiske problemer,  du trenger hjelp.

Anonymkode: 5abcc...3b0

jepp sliter med traumer. holder på å få hjelp

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Han har behov for å vite at det går bra med deg, for å lette sin egen samvittighet.

Du er ikke kjæreste med ham, så hans samvittighet er ikke ditt ansvar.

Hold avstand til du får samlet deg og kommet ovenpå. Be ham ligge unna. Finn nye venner. Bli med i foreninger hvor du møter nye folk.

Anonymkode: c031d...dbd

jepp også sier han at han bryr seg så mye om meg.prøver å gjøre det , men han gir seg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...