AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Skrevet 1. juni 2024 Jeg har akkurat gått inn et seksuelt forhold til en yngre mann der vi tidlig snakket om at vi ikke ligger med andre. Men så gikk jeg på en smell i går, endte opp med en ONS og har brutt eksklusiviteten min knullekompis. Jeg spurte om kondom men han sa han nylig hadde testet seg. Angrer i dag, for det var et skikkelig dårlig ligg. I kveld er min knullekompis på byen og mulig det samme skjer med han, så ferske er vi i relasjonen. Men lar jeg bare denne gå under teppet uten å si noe? Anonymkode: 8d21e...055
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #2 Skrevet 1. juni 2024 Jeg må si jeg hadde bekymret meg for kjønnssykdommer, men hadde ikke sagt noe ff. Anonymkode: e77fc...e40 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #3 Skrevet 2. juni 2024 Dette er jo helt normalt Anonymkode: a85a6...865
Egutt Skrevet 2. juni 2024 #4 Skrevet 2. juni 2024 Etter å ha slengt kommentaren inn i feil tråd, prøver jeg igjen i den riktige tråden. Jeg prøver å forstå hvorfor dette ikke er utroskap, på lik linje som ellers når man er kjærester eller gift. Kan noen forklare meg? 1
cafflatte Skrevet 2. juni 2024 #5 Skrevet 2. juni 2024 Hvorfor være eksklusive når dere ikke er sammen som kjærester? Da kan jo slike tilfeller oppstå. Du har nå ligget med en uten kondom så han du er eksklusiv med bør få vite om dette slik at han kan teste seg. Vet ikke om det dukker opp sos.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #6 Skrevet 2. juni 2024 Du har ikke vært tro til en så du har vært utro. Foreslår at du forteller det til han av respekt og voksen modenhet og at du få testet deg før du har sex igjen. Og det må vel gå en tid før man kan teste seg? Anonymkode: 52cd8...97e
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #7 Skrevet 2. juni 2024 Herregud for en verden vi lever i.. 🤡🔫 Anonymkode: adfdc...551 2 3
bullehurk Skrevet 2. juni 2024 #8 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dette er jo helt normalt Anonymkode: a85a6...865 Ja, men ikke uten kondom.
svartkatt Skrevet 2. juni 2024 #9 Skrevet 2. juni 2024 Endel av poenget med eksklusive seksuelle forhold er vel at man skal slippe kondom? Du burde teste deg før neste treff med han du liksom treffer fra før, så det kan godt hende du må fortelle om det. 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #10 Skrevet 2. juni 2024 Jeg hadde blitt forbanna om en slik avtale ble brudt. Ikke bare har du brudt et løfte, men på en måte som utsetter han for sykdommer. Hvorfor ikke heller finne en som aksepterer at du ligger rundt ubeskyttet? Men det er nok litt vanskeligere.. Anonymkode: 2d1af...d86 3 2
Frøkenfryden Skrevet 2. juni 2024 #11 Skrevet 2. juni 2024 Ta deg sammen, bruk kondom og lær deg ordtak ordentlig. 😐 2
kaarebjarne Skrevet 2. juni 2024 #12 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har akkurat gått inn et seksuelt forhold til en yngre mann der vi tidlig snakket om at vi ikke ligger med andre. Men så gikk jeg på en smell i går, endte opp med en ONS og har brutt eksklusiviteten min knullekompis. Jeg spurte om kondom men han sa han nylig hadde testet seg. Angrer i dag, for det var et skikkelig dårlig ligg. I kveld er min knullekompis på byen og mulig det samme skjer med han, så ferske er vi i relasjonen. Men lar jeg bare denne gå under teppet uten å si noe? Anonymkode: 8d21e...055 Altså, det er en knullekompis, det er ikke så viktig. Men ville unngått sex frem til du har testet deg.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #13 Skrevet 2. juni 2024 Så leit å se at folk tar så lett på slike avtalebrudd.. Om du vil fortsette å ha forhold til den unge mannen, bør du nok ikke si noe om dette. Men det er jo ikke noe snilt å gjøre heller. Dere hadde blitt enige om noe og omtrent ved første mulighet, bryter du avtalen - ikke bra.. Jeg hadde blitt veldig veldig skuffa Anonymkode: 11641...e4d 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #14 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Herregud for en verden vi lever i.. 🤡🔫 Anonymkode: adfdc...551 Sier jeg og. Ikke rart det er mye rart på dating fronten. Fatter hvorfor det er så farlig å definere seg som kjærester hvis man er eksklusive ?? Er jo det samme i mitt hode. ts Anonymkode: 65db5...72b
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #15 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Så leit å se at folk tar så lett på slike avtalebrudd.. Om du vil fortsette å ha forhold til den unge mannen, bør du nok ikke si noe om dette. Men det er jo ikke noe snilt å gjøre heller. Dere hadde blitt enige om noe og omtrent ved første mulighet, bryter du avtalen - ikke bra.. Jeg hadde blitt veldig veldig skuffa Anonymkode: 11641...e4d Må ha utrolig dårlig selvkontroll og impulskontroll. Burde holdt deg til knulle kompisen når du ikke klarer å la han være når du har inngått en avtale. Trist og lese. Gjelder og menn som holder på sånn. Hadde gått tvert hadde jeg fått vite noe. Kan jo ikke stole på sånne folk. Anonymkode: 65db5...72b 1
lillevill Skrevet 3. juni 2024 #16 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 0.11): Jeg har akkurat gått inn et seksuelt forhold til en yngre mann der vi tidlig snakket om at vi ikke ligger med andre. Men så gikk jeg på en smell i går, endte opp med en ONS og har brutt eksklusiviteten min knullekompis. Jeg spurte om kondom men han sa han nylig hadde testet seg. Angrer i dag, for det var et skikkelig dårlig ligg. I kveld er min knullekompis på byen og mulig det samme skjer med han, så ferske er vi i relasjonen. Men lar jeg bare denne gå under teppet uten å si noe? Anonymkode: 8d21e...055 Du mener vel egentlig at du har vært utro? Du burde sjekke deg for kjønnssykdommer. Man bør sjekke seg mellom partnere. 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #17 Skrevet 3. juni 2024 Egutt skrev (På 2.6.2024 den 6.06): Etter å ha slengt kommentaren inn i feil tråd, prøver jeg igjen i den riktige tråden. Jeg prøver å forstå hvorfor dette ikke er utroskap, på lik linje som ellers når man er kjærester eller gift. Kan noen forklare meg? Fordi de bare ligger i lag uten alt det andre som hører til i et forhold. Men et avtalebrudd er det absolutt. Anonymkode: 07c2c...8af
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #18 Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 2.6.2024 den 0.11): Jeg har akkurat gått inn et seksuelt forhold til en yngre mann der vi tidlig snakket om at vi ikke ligger med andre. Men så gikk jeg på en smell i går, endte opp med en ONS og har brutt eksklusiviteten min knullekompis. Jeg spurte om kondom men han sa han nylig hadde testet seg. Angrer i dag, for det var et skikkelig dårlig ligg. I kveld er min knullekompis på byen og mulig det samme skjer med han, så ferske er vi i relasjonen. Men lar jeg bare denne gå under teppet uten å si noe? Anonymkode: 8d21e...055 Tror du må tenke på om du faktisk vil ha denne eksklusiviteten å være åpen om det. Sjekk deg sånn du ikke smitter deg eller ff med noe. Er ikke sikkert det samme skjedde med han, noen holder faktisk det de lover. Anonymkode: 07c2c...8af
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #19 Skrevet 3. juni 2024 Så med andre ord. Du hadde ikke angret hvis det hadde vært et bra ligg? Du kan ta ansvar selv og ha med deg kondom hvis du ikke klarer å holde deg til en person. Uansett om dem sier at dem har nettopp testa seg. Anonymkode: 5ff80...7a9 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #20 Skrevet 3. juni 2024 Dere er bare knulle kompiser? Det burde ikke være noe problem å si det. Så bruker dere kondom frem til du er testet og klarert igjen? Eventuelt avstå fra sex til du vet resultatene av prøvene. Du har brutt eksklusiviteten, ikke drit enda mer på legge ved å lyve om dette. Tenk om du smitter han med noe? Så lenge det ikke er følelser involvert så kan det hende han ikke tar det så tungt når du nå er ærlig med han. Eventuelt så får du finne en annen knulle kompis som ikke har samme behovet for eksklusivitet. Anonymkode: f626c...7c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå