AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Skrevet 1. juni 2024 For min del er jeg skeptisk til ideen om at kan optimalisere dette med hormoner. Folk som skriver bøker om disse tingene er som regel folk som ikke har peiling. De bare tar noen resultater som passer inn og utelater det som ikkke passer inn. Støtter Tusvik for en gangs skyld! Anonymkode: b6d55...18c 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #2 Skrevet 2. juni 2024 Kan du ikke skrive kort hva det er debatten går ut på og hva det er du ønsker å diskutere? Jeg har bare lest Tusviks tanker om at kvinner sutrer for mye over mensen, så jeg aner ikke hva du sikter til. Anonymkode: 81747...1e7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #3 Skrevet 2. juni 2024 Mener du Sigrid Bonde Tusvik? Hvilke medier er det denne debatten går i? Anonymkode: 02273...21b 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #4 Skrevet 2. juni 2024 Har ikke fått med meg denne debatten du prater om og jeg er over gjennomsnittet oppdatert på hva som skjer i nyhetsbildet på både det ene og det andre. Har du en link til det du tenker på? Anonymkode: 1da3d...0b9 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #5 Skrevet 2. juni 2024 Når de kaller det for en mensendebatt, faller jeg av siden dette ikke er det riktige begrepet. Anonymkode: aab4d...276 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #6 Skrevet 2. juni 2024 Jeg tenker det er veldig bra at mensen er synlig i medier. Det har jo vært mange årtusener hvor dette har vært for skamfullt for offentligheten, så det går jo i riktig retning! Er nok mer enige med Frida Marie Grande enn Tusvik, men flott at det er plass til ulike meninger. Anonymkode: c9607...81e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå