Gå til innhold

Kjøpte bruktbil av en bedrift som er storsvindler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Googlet firmanavn, men ikke navn på eier, var ting med bilen i ettertid og han tok ikke telefonen. Møtte opp på butikken og han var rasende. Til slutt googlet jeg navn og ďer kom rettsaker og underslag og lurt kjøpere for flere millioner. Bor i en mindre by, syns det er rart at ingen har sagt noe før, de pleier jo å ha nickname, men har visst startet nytt firmanavn hvert år, så først da navnet kom var d noen aha.. Er nå anmeldt for svindel, men regner med saka blir henlagt, typisk. Stresser fælt med å bli kvitt bilen igjen, noen som har tips uten å tape stort?

Anonymkode: 738ca...556

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stresser fælt med å bli kvitt bilen igjen, noen som har tips uten å tape stort?

Du må opplyse om det du vet om bilen, så da taper du vel litt. Er dette tilfeldigvis i Grimstad?

AnonymBruker
Skrevet
Silvia515 skrev (31 minutter siden):

Du må opplyse om det du vet om bilen, så da taper du vel litt. Er dette tilfeldigvis i Grimstad?

Ja jeg sier ifra hva som er galt til firmaer som kan selge bilen, men det er litt av en tapssum, dette er i en by på Vestlandet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Ja jeg sier ifra hva som er galt til firmaer som kan selge bilen, men det er litt av en tapssum, dette er i en by på Vestlandet.

Er det Ålesund? Jeg vurderer å kjøpe en bil av et privat firma, men får litt dårlige vibber av det, under et år siden oppstart av firmaet, firma har adresse til en enebolig, og eierne er et ektepar fra India eller noe sånt.

Anonymkode: a295d...46d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er det Ålesund? Jeg vurderer å kjøpe en bil av et privat firma, men får litt dårlige vibber av det, under et år siden oppstart av firmaet, firma har adresse til en enebolig, og eierne er et ektepar fra India eller noe sånt.

Anonymkode: a295d...46d

Nei det er Førde. Trodde det var så liten by at det var gjennomsiktig, spurte bil interesserte om de hadde hørt om firma, navn, og  de var som spørsmålstegn, og svindleren forsikret meg om at det var beste stedet å kjøpe bil, alle andre var idioter, burde jo tatt hintet der. Etter 3 mnd i krig m selger så googlet jeg Ronald Jensen

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei det er Førde. Trodde det var så liten by at det var gjennomsiktig, spurte bil interesserte om de hadde hørt om firma, navn, og  de var som spørsmålstegn, og svindleren forsikret meg om at det var beste stedet å kjøpe bil, alle andre var idioter, burde jo tatt hintet der. Etter 3 mnd i krig m selger så googlet jeg Ronald Jensen

Jeg kjøpte også nesten fra samme sted, men stoppet i liten da jeg også googlet noe litt tilfeldig som avslørte disse handlingene. Hadde dog ingen dårlig opplevelse med personen da jeg trakk meg før kontraktskriving da. Nevnte aldri noe mer enn at jeg hadde funnet en annen bil (noe jeg hadde). 

Synd det gikk som det gikk, men får håpe du får solgt bilen til ok pris og ev får en løsning som dekker feilene. 

Anonymkode: 1904b...4e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...