AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Skrevet 1. juni 2024 Dere som er veldig «ordentlige», A4 og høyt utdannede med gode, ansvarsfulle jobber - hva er de drøyeste sexopplevelsene dere har hatt? Jeg er en sånn selv, og lever nå et veldig straight liv. Spennende å få høre mer om hva som skjuler seg bak sånne fasader…. Anonymkode: 6e654...364
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #2 Skrevet 1. juni 2024 Trekant i boblebad. Hadde sex med hun ene i forkant. Ble trekant da vi fikk besøk . Anonymkode: fccfd...8b4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #3 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Trekant i boblebad. Hadde sex med hun ene i forkant. Ble trekant da vi fikk besøk . Anonymkode: fccfd...8b4 Spennende! Takk som delte! Anonymkode: 6e654...364
Gjest Blåmonster Skrevet 1. juni 2024 #4 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Dere som er veldig «ordentlige», A4 og høyt utdannede med gode, ansvarsfulle jobber - hva er de drøyeste sexopplevelsene dere har hatt? Jeg er en sånn selv, og lever nå et veldig straight liv. Spennende å få høre mer om hva som skjuler seg bak sånne fasader…. Anonymkode: 6e654...364 Du snakker som de er noe annet et vanlig folk
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #5 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Trekant i boblebad. Hadde sex med hun ene i forkant. Ble trekant da vi fikk besøk . Anonymkode: fccfd...8b4 Trekant og forkant er flott. Anonymkode: 908b2...8ff 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #6 Skrevet 1. juni 2024 Frekventerte i sin tid swingersklubber i europa når jeg var på jobbreiser. Opplevde i grunn alt mulig, fra trekanter til gruppesex og gangbang. Favoritten var likevel Manifest i kbh da jeg bodde der i halvannet år. Anonymkode: 7d23c...04c
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #7 Skrevet 1. juni 2024 Blåmonster skrev (1 minutt siden): Du snakker som de er noe annet et vanlig folk Jeg mente det ikke sånn. Selvfølgelig er de vanlige folk. Men fordi jeg selv er en sånn «straighting» synes jeg det er spennende å høre om hva sånne «som meg» skjuler under fasaden. Anonymkode: 6e654...364
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #8 Skrevet 1. juni 2024 Gift, veldig god jobb, barn. Møtte en gift mann på et hotell for en helg i en annen by. Aller første gang vi møttes (ikke denne helgen) fingret han meg på en benk på en offentlig plass Hadde mye deilig sex den helgen vi var sammen. Vi ble blandt annet observert kjappt mens jeg satt med brystene ute og han kysser dem på terassen. Han drakk tisset mitt den dagen, jeg drakk masse og han så på mens jeg tisset litt i glasset hans, og han slikket meg kraftig etter at jeg hadde tisset. (han ønsker det). Her om dagen var jeg på tur ute, løftet på skjørtet og fingret, tisset og sendte ham video av det hele. Lignende får han inn i mellom. Jeg ser ut som den mest anstendige personen i hele verden tror jeg, hehe. Anonymkode: 1ab81...00c 5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #9 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Gift, veldig god jobb, barn. Møtte en gift mann på et hotell for en helg i en annen by. Aller første gang vi møttes (ikke denne helgen) fingret han meg på en benk på en offentlig plass Hadde mye deilig sex den helgen vi var sammen. Vi ble blandt annet observert kjappt mens jeg satt med brystene ute og han kysser dem på terassen. Han drakk tisset mitt den dagen, jeg drakk masse og han så på mens jeg tisset litt i glasset hans, og han slikket meg kraftig etter at jeg hadde tisset. (han ønsker det). Her om dagen var jeg på tur ute, løftet på skjørtet og fingret, tisset og sendte ham video av det hele. Lignende får han inn i mellom. Jeg ser ut som den mest anstendige personen i hele verden tror jeg, hehe. Anonymkode: 1ab81...00c Dette lukter mann som troller Anonymkode: 3fa07...25a 6 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #10 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Gift, veldig god jobb, barn. Møtte en gift mann på et hotell for en helg i en annen by. Aller første gang vi møttes (ikke denne helgen) fingret han meg på en benk på en offentlig plass Hadde mye deilig sex den helgen vi var sammen. Vi ble blandt annet observert kjappt mens jeg satt med brystene ute og han kysser dem på terassen. Han drakk tisset mitt den dagen, jeg drakk masse og han så på mens jeg tisset litt i glasset hans, og han slikket meg kraftig etter at jeg hadde tisset. (han ønsker det). Her om dagen var jeg på tur ute, løftet på skjørtet og fingret, tisset og sendte ham video av det hele. Lignende får han inn i mellom. Jeg ser ut som den mest anstendige personen i hele verden tror jeg, hehe. Anonymkode: 1ab81...00c Takk for svar, veldig spennende. Synes ikke dette høres ut som mann som troller! Anonymkode: 6e654...364 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #11 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Dette lukter mann som troller Anonymkode: 3fa07...25a Det er sant. Gud bevare at det skulle finnes kvinne som er så "skitten" som meg. Anonymkode: 1ab81...00c 4
Frosio0407 Skrevet 2. juni 2024 #12 Skrevet 2. juni 2024 Synes offentlig sex er ganske morsomt. Vi hadde sex på hurtigbåten, ferga og på kino nå ganske nylig. Vi pleier og stikke på hotell overnatting når vi har barnefri. Pleier og be om vindu med utsikt. Vi bruker og ha sex oppetter vinduet eller i vinduet med litt svak belysning på rommet så vi synes om det er mørkt ute. Var noen som stoppet på gata nedenfor og filmet eller tok bilder opp av oss som pulte i vinduet en gang, det var veldig hot 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #13 Skrevet 2. juni 2024 Jeg tror jeg forstår hvorfor du spør. Det handler vel om dualismen som er i mange av oss, men som kanskje er ekstra “overraskende” hos toppledere, politikere osv. Jeg er direktør og firebarnsfar. Er en seriøs, ordentlig og fokusert type. Tror en del folk hadde latt seg overraske over at jeg har hatt trekanter og firkanter, liker å bli rimmet og pegget, hatt sex i trær og på fly, vært på sexfester og generelt går rundt og er kåt hele tiden. Jeg har sex hver dag og onanerer hver dag, og fantaserer ofte om sex med kolleger og bekjente, men jeg har alltid hatt kontroll på meg selv, så dette er det jo ingen som vet. M42 Anonymkode: bda2b...9c7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #14 Skrevet 2. juni 2024 De som er "veldig ordentlig" og høyt utdannet er da ikke her 🤣🤣 Anonymkode: 1133b...4eb 3 5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #15 Skrevet 2. juni 2024 Jeg er både ordentlig og kjedelig, så ikke spesielt drøy av meg. Er veldig glad i å pule i naturen da.. 🌳 Anonymkode: 788d8...6fb
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #16 Skrevet 2. juni 2024 Jeg er høyt utdannet, men ikke a4 😅😅 da kan jeg nok ikke svare Anonymkode: 01d7d...834
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #17 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dere som er veldig «ordentlige», A4 og høyt utdannede med gode, ansvarsfulle jobber - hva er de drøyeste sexopplevelsene dere har hatt? Jeg er en sånn selv, og lever nå et veldig straight liv. Spennende å få høre mer om hva som skjuler seg bak sånne fasader…. Anonymkode: 6e654...364 Ikke så mye saftige detaljer fra meg i hvert fall😂 Lever et veldig A4-liv. God jobb, høyt utdannet, mann, barn, hytte, hus etc. ingen store krumspring i livet. Akkurat slik jeg liker det 😊 «Skjuler» seg nok ingen ting spennende her. Har ingen kinky eller sære fantasier. Liker helt vanlig (vanilje) sex. Anonymkode: f5f0f...cad 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #18 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er sant. Gud bevare at det skulle finnes kvinne som er så "skitten" som meg. Anonymkode: 1ab81...00c Ikke på innholdet men måten det står på så lukter det mann. Anonymkode: 3fa07...25a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #19 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke på innholdet men måten det står på så lukter det mann. Anonymkode: 3fa07...25a Ja. Det er den nye moten her inne på KG. Med en gang en kvinne sier noe som er lite "kvinnelig" da er hun en mann. TS spør om det som ikke er a4 hos oss som er "a4". Da skrives det så direkte. Jeg kunne svart mykt og "kvinnelig" på innlegget. Om hvordan jeg møtte en mann som jeg hinsides forelsket meg i, som snudde livet mitt opp ned, som fikk meg til å ønske å teste ut alle ting jeg ikke hadde gjort eller turt å tenke fø og som fikk meg til å nyte på en måte jeg ikke trodde mulig . Om hvordan han er mitt livs forelskelse fordi han har fått meg til å elske meg selv og min egen kropp på en helt annen måte enn før. Men det er ikke det ts spørr om. Dersom en kvinne snakker direkte om sex her inne - da er hun en mann altså. Hva slags kvinnefientlige holdninger er det? Å passe på å "skamgjøre" meg for mine beskriver av sex. Hvem er du til å definere min selsualitet som "mannlig"?? Skal vi beskrive inngående den brennende ekstreme følelsen det er noe et barn står med hodet på vei ut av fødselen og hvor sært det er når man før fødsel tøyes i livmorhalsen av jordmor, eller legge til inngående beskrivelser av menssmerter, blokkerte melkekjertler, brystbetennelse også hvis du ønsker. Er det slike tiltak man må gå til for å "autentisere" at man er kvinne? Anonymkode: 1ab81...00c 1 3 4
Irak Skrevet 2. juni 2024 #20 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): De som er "veldig ordentlig" og høyt utdannet er da ikke her 🤣🤣 Anonymkode: 1133b...4eb Dette var dagens 😂😂😂😂.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå