AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Skrevet 1. juni 2024 Fortell om den mest kinky sexopplevelsen du har hatt hittil i 2024! Med hvem, når, hvordan, ca hvor…. Anonymkode: af839...789
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #2 Skrevet 1. juni 2024 Jeg og frøken høyre tok en heftig runde her om dagen. Desverre er jeg min eneste sexparner hittil i 2024. Anonymkode: 19732...ba8 1
tauglede Skrevet 5. juni 2024 #3 Skrevet 5. juni 2024 møtte en dame på nett, og vi bestemte oss for at vi skulle treffes på en avsidesliggende parkeringsplass litt utpå kvelden. hun ble tatt voldsomt både i bilen og utenfor, hun likte at jeg bant henne fast, og at jeg tok henne røft og deilig. var veldig sub, og jeg er jo dom så dette ble perfekt for begge parter. når vi var ferdige la vi merke til at vi hadde blitt sett av flere. Og det gjorde oss så kåte at vi fortsatte utover kvelden og natten og håpet og bli oppdaget igjen
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2024 #4 Skrevet 5. juni 2024 Ikke særlig kinky...men har hatt sex med en kollega hjemme hos denne, samt i baksetet på Teslaen til denne etter felles jobbøkt, og nå er forholdet mellom oss slutt, så får vi se om vi finner ut av mere sprell etter hvert Anonymkode: 85f3a...191
copro Skrevet 9. juni 2024 #5 Skrevet 9. juni 2024 Har vært toalett for kvinne som brukte både kroppen munnen og ansiktet mitt. Det er noe av det mest sexy og fantastiske jeg har gjort av alt i livet. Litt vanskelig å fine kvinner som tenner på det, men jeg vil svært gjerne gjøre det igjen om anledningen byr seg. Aldri vært så kåt som når det skjedde, hverken før eller siden
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #6 Skrevet 9. juni 2024 8 minutter siden, copro said: Har vært toalett for kvinne som brukte både kroppen munnen og ansiktet mitt. Det er noe av det mest sexy og fantastiske jeg har gjort av alt i livet. Litt vanskelig å fine kvinner som tenner på det, men jeg vil svært gjerne gjøre det igjen om anledningen byr seg. Aldri vært så kåt som når det skjedde, hverken før eller siden Hvordan fant du en partner som tenner på dette? Er kvinne og har selv fantasier om å tisse på partner, bli rimmet osv. Har nok en hemmelig dominant side på lur, og tenner på at en mann liker å bli behandlet slik av meg. Litt vanskelig å introdusere slike fantasier for kjæreste da mange nok synes det er ekkelt. Dersom jeg hadde vært singel, hadde jeg ønsket å utforske fantasiene med en mann som tente på dette Anonymkode: 6de30...c3a
copro Skrevet 9. juni 2024 #7 Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan fant du en partner som tenner på dette? Er kvinne og har selv fantasier om å tisse på partner, bli rimmet osv. Har nok en hemmelig dominant side på lur, og tenner på at en mann liker å bli behandlet slik av meg. Litt vanskelig å introdusere slike fantasier for kjæreste da mange nok synes det er ekkelt. Dersom jeg hadde vært singel, hadde jeg ønsket å utforske fantasiene med en mann som tente på dette Anonymkode: 6de30...c3a Du er hjertelig velkommen til en prat om dette tema. Interessant å høre hvordan tenningsmønster er forskjellig hos menn og damer og mellom giver og mottaker osv. Hører veldig gjerne fra deg
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #8 Skrevet 9. juni 2024 Morsom lek med samboer. Snakket henne varm om hun kunne tenke seg en ny mann i senga. Ga henne ordre om å stille seg på alle fire i sengen med bind foran øynene og streng beskjed om å ikke å se en dag hun hadde hjemmekontor. Kjørte hjemom og knullet henne kjapt å deilig så dro jeg kjapt ut døren igjen. Hun har virkelig mast å spurt om det var meg men jeg bare smiler lurt. Dette har gjort henne dundrende kåt hver gang det kommer opp som et tema. Anonymkode: 0a950...4c4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå