AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Del Skrevet 1. juni 2024 Har tenkt en del på å bleke håret blondt. Jeg var blond som lite barn, men det mørknet under oppveksten og ble brunt. Men hva ca kan jeg forvente av pris? Bor i Oslo, er sikkert vilt ulike priser fra sted til sted men.. hva er typisk? Har litt lengde på håret, regner med at det spiller inn på prisen. Det går litt forbi puppene når jeg har håret foran Anonymkode: 4678c...05f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #2 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har tenkt en del på å bleke håret blondt. Jeg var blond som lite barn, men det mørknet under oppveksten og ble brunt. Men hva ca kan jeg forvente av pris? Bor i Oslo, er sikkert vilt ulike priser fra sted til sted men.. hva er typisk? Har litt lengde på håret, regner med at det spiller inn på prisen. Det går litt forbi puppene når jeg har håret foran Anonymkode: 4678c...05f Minst 2000 per time, det sliter på håret så det burde gå litt tid mellom hver time. Også er det produkter for å bevare det blonde. Anonymkode: d7751...6ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #3 Del Skrevet 1. juni 2024 Tenker du striper, bleking? Striper så tenker jeg du må gå til 2-3 behandlinger, kommer an på hvor lyst du vil ha det, men fra 3500-5000 kr per behandling kan jeg tenke meg. Anonymkode: c2f18...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #4 Del Skrevet 1. juni 2024 Spørsmålet er ikke hva det koster å bli blond, men hva det koster å forbli blond. Totalt ca 15.000-20.000 per år for å være pent blond inkludert kurer etc. Anonymkode: 062ca...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yodas Skrevet 1. juni 2024 #5 Del Skrevet 1. juni 2024 Jeg striper håret bare en gang i året. Men jeg er jo blond fra før, bleker bare noen striper i litt lysere blond på en sånn måte at ettervekst ikke blir noen krise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #6 Del Skrevet 1. juni 2024 Jeg tar ettervekst hver 3-4 mnd og det kommer på 1400,- mere hvis jeg også skal ha klipp. Hvis du laster ned Fixit appen så søker du opp frisører nær deg, da kan du se hvor mye ulike behandlinger koster. Anonymkode: 80b27...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå