Gå til innhold

Vekker hunden deg om morgenen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du sover litt lengre enn vanlig. 

Anonymkode: 49efd...ca2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja hver morgen.

Anonymkode: b61f5...6b5

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det får de ikke lov til. Sover med to hunder i senga, men de lar meg pent være i fred frem til jeg våkner, uansett hvor lenge jeg sover

Anonymkode: cc150...dd8

AnonymBruker
Skrevet

Ja.

Anonymkode: f3041...92f

Skrevet

Nei, jeg må vekke hunden, den ligger godt under dyna m radioen på full guffe

AnonymBruker
Skrevet

Nei, kun hvis den er veldig dotrengt. Også var det noen perioder der hunden vekket meg fordi det var mus i hagen som han ville ut etter😬

Anonymkode: 2041c...97b

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hun var veldig vanedyr, så om jeg sov forbi tidspunktet for dagens første gåtur, så kom hun og vekket meg. Så koselig ❤️ 

Anonymkode: b5a3f...e33

• Hjerte 1
Skrevet

Nei, jeg våkner først i hele familien. 20 minutter etter jeg oppe kommer hunden løpende og vil sove i fanget . Min hund er b og slapp til 9. etter det er det show

AnonymBruker
Skrevet

Nei, de elsker mer tid i senga med meg. På morgenen kryper de opp fra under dyna og prøver å stjele hver sin del av puten min, og der blir de liggende uansett hvor lenge jeg sover, også blir de liggende der også når jeg står opp og hopper i dusjen. 

Anonymkode: e072e...5ac

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Valpen på 5,5 mnd våkner til samme tid hver dag (det tidspunket vi har alarmen på i ukedagene). Kan sove et par timer til etter han har vært på do. Håper han vokser det av seg. 
Den voksne hunden sover helt til vi står opp.

Anonymkode: 15ae8...230

AnonymBruker
Skrevet

Haha, nei. Hun er er murmeldyr son vi ofte må hale ut av sengen utpå formiddagen.

Anonymkode: 1aa9a...e8d

Skrevet

Nei, men hvis jeg ikke slipper han ut av buret med en gang jeg står opp så bjeffer han for å minne meg på at han vil ut. Og når jeg slipper han ut går han rett på badet for å sove en time til der😂

AnonymBruker
Skrevet

Ja, labradoren vekker meg og vil ha frokost

Anonymkode: 8842f...6af

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare hvis en av dem må ut på do. Vanligvis er det jeg som vekker dem. 

Anonymkode: 5e50c...f6e

Skrevet

Nei. Hunden min har en nesten overnaturlig av-knapp når jeg er til sengs. Den eneste gangen jeg kan huske at hun har vekket meg var når brannalarmen pep på grunn av lavt batteri. Da hoppet hun opp i sengen min og skalv som et aspeløv. Hun var redd for høyfrekvente alarmlyder i flere år. Virker som den frykten har gått over like mystisk som den dukket opp nå.

AnonymBruker
Skrevet

Nei han er den siste til å stå opp. I ukedagene må vi hale han ut for å tisse. I helgene sover han lett 12t i strekk. Vi kan stå opp i 10-11 tiden, mens han kommer ned rundt 12-13. Da går han rett ut på verandaen og sover videre. 

Anonymkode: 926c2...320

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har tre hunder av ulike raser, alle må overtales til å stå opp. Tusler ned trappa og går og legger seg i stua. Hender de vekker meg om natta fordi de må tisse, men om morgenen er alle trøtte. De er 11, 6.5 og 2.

Anonymkode: 2ee4f...092

AnonymBruker
Skrevet

Kun om han må spy, jeg hører det på måten han vekker meg. Hender hvis han må bæsje og. Ellers er han en sovegris. 

En tidlig natt/morgen vekket han meg og var skikkelig rar. Gav ikke de vanlige tegnene på do eller spy. Fulgte etter han og sto opp til full party i stua. 2 små som hadde sneket seg opp, så på tv og spiste frokostblanding.. Greit med en som sier ifra 😂

Anonymkode: c7d04...1c4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Nei han er den siste til å stå opp. I ukedagene må vi hale han ut for å tisse. I helgene sover han lett 12t i strekk. Vi kan stå opp i 10-11 tiden, mens han kommer ned rundt 12-13. Da går han rett ut på verandaen og sover videre. 

Anonymkode: 926c2...320

Haha! Akkurat som vår hund. Hun sover gjerne til rundt 12, da står hun opp bare opp for å gå og legge seg og sove litt til i sofaen. 

Anonymkode: 8e3b0...0f4

AnonymBruker
Skrevet

Nei, han vekker meg kun hvis vekkerklokken har ringt eller han absolutt må på do/kaste opp. Skal sies at han blir gretten hvis jeg finner på å vekke han før 9.30. Han sover mer enn gjerne til 11-tiden. 

Anonymkode: 35d39...a9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...