Gå til innhold

Vekker hunden deg om morgenen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du sover litt lengre enn vanlig. 

Anonymkode: 49efd...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja hver morgen.

Anonymkode: b61f5...6b5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det får de ikke lov til. Sover med to hunder i senga, men de lar meg pent være i fred frem til jeg våkner, uansett hvor lenge jeg sover

Anonymkode: cc150...dd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Anonymkode: f3041...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg må vekke hunden, den ligger godt under dyna m radioen på full guffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kun hvis den er veldig dotrengt. Også var det noen perioder der hunden vekket meg fordi det var mus i hagen som han ville ut etter😬

Anonymkode: 2041c...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hun var veldig vanedyr, så om jeg sov forbi tidspunktet for dagens første gåtur, så kom hun og vekket meg. Så koselig ❤️ 

Anonymkode: b5a3f...e33

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg våkner først i hele familien. 20 minutter etter jeg oppe kommer hunden løpende og vil sove i fanget . Min hund er b og slapp til 9. etter det er det show

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de elsker mer tid i senga med meg. På morgenen kryper de opp fra under dyna og prøver å stjele hver sin del av puten min, og der blir de liggende uansett hvor lenge jeg sover, også blir de liggende der også når jeg står opp og hopper i dusjen. 

Anonymkode: e072e...5ac

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpen på 5,5 mnd våkner til samme tid hver dag (det tidspunket vi har alarmen på i ukedagene). Kan sove et par timer til etter han har vært på do. Håper han vokser det av seg. 
Den voksne hunden sover helt til vi står opp.

Anonymkode: 15ae8...230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei. Hun er er murmeldyr son vi ofte må hale ut av sengen utpå formiddagen.

Anonymkode: 1aa9a...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men hvis jeg ikke slipper han ut av buret med en gang jeg står opp så bjeffer han for å minne meg på at han vil ut. Og når jeg slipper han ut går han rett på badet for å sove en time til der😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, labradoren vekker meg og vil ha frokost

Anonymkode: 8842f...6af

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare hvis en av dem må ut på do. Vanligvis er det jeg som vekker dem. 

Anonymkode: 5e50c...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Hunden min har en nesten overnaturlig av-knapp når jeg er til sengs. Den eneste gangen jeg kan huske at hun har vekket meg var når brannalarmen pep på grunn av lavt batteri. Da hoppet hun opp i sengen min og skalv som et aspeløv. Hun var redd for høyfrekvente alarmlyder i flere år. Virker som den frykten har gått over like mystisk som den dukket opp nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei han er den siste til å stå opp. I ukedagene må vi hale han ut for å tisse. I helgene sover han lett 12t i strekk. Vi kan stå opp i 10-11 tiden, mens han kommer ned rundt 12-13. Da går han rett ut på verandaen og sover videre. 

Anonymkode: 926c2...320

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Har tre hunder av ulike raser, alle må overtales til å stå opp. Tusler ned trappa og går og legger seg i stua. Hender de vekker meg om natta fordi de må tisse, men om morgenen er alle trøtte. De er 11, 6.5 og 2.

Anonymkode: 2ee4f...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun om han må spy, jeg hører det på måten han vekker meg. Hender hvis han må bæsje og. Ellers er han en sovegris. 

En tidlig natt/morgen vekket han meg og var skikkelig rar. Gav ikke de vanlige tegnene på do eller spy. Fulgte etter han og sto opp til full party i stua. 2 små som hadde sneket seg opp, så på tv og spiste frokostblanding.. Greit med en som sier ifra 😂

Anonymkode: c7d04...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Nei han er den siste til å stå opp. I ukedagene må vi hale han ut for å tisse. I helgene sover han lett 12t i strekk. Vi kan stå opp i 10-11 tiden, mens han kommer ned rundt 12-13. Da går han rett ut på verandaen og sover videre. 

Anonymkode: 926c2...320

Haha! Akkurat som vår hund. Hun sover gjerne til rundt 12, da står hun opp bare opp for å gå og legge seg og sove litt til i sofaen. 

Anonymkode: 8e3b0...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han vekker meg kun hvis vekkerklokken har ringt eller han absolutt må på do/kaste opp. Skal sies at han blir gretten hvis jeg finner på å vekke han før 9.30. Han sover mer enn gjerne til 11-tiden. 

Anonymkode: 35d39...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...