Gå til innhold

Flere som synes menn er mer spennende enn kvinner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Selv synes jeg dette. Det finnes mye mer variasjoner blant menn. Du finner f. eks. menn i alle slags jobber. Ja, det finnes kvinner i alle slags jobber og, men det er som regel unntakene. Det virker som menn har mer spennende liv også. Hva tenker dere?

Anonymkode: 5ad9f...89c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er heterofil dame, og synes nå stort sett damer har mer interessante liv og tanker og opplevelser enn menn? Damer leser, tenker, reiser og setter seg gøyale mål, mer spennende enn menn.

Anonymkode: aa39c...9a8

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei jeg synes derimot en del menn er enkle. Selvfølgelig har en en rekke unntak men kvinner leser mer, planlegger reiser mer. Menn planlegger reiser som har med fotball å gjøre (som til den nærmeste fotballpuben). Er mer spennende samtalepartnere osv. 

Anonymkode: 18076...d88

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, og jeg synes at kvinner er mer spennende enn menn. 

I all hovedsak handler det om grad av emosjonell intelligens, håndtering inntrykk, håndtering av livet, verdier og kommunikasjon. Kvinner har mye mer å by på.

Jeg finner ikke menn særlig interessant her. Menn blir så overfladiske og "lette", og menn sammen med menn ender ofte opp i ballhest-prat og guttastemning. Det er så forutsigbart. Kan være artig en gang i blant, men ikke noe jeg savner.

Ser heller ikke at arbeidsliv og yrkesvalg skal gjøre menn mer spennende i dag. Heller tvert om.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bombasi skrev (5 minutter siden):

Jeg er mann, og jeg synes at kvinner er mer spennende enn menn. 

I all hovedsak handler det om grad av emosjonell intelligens, håndtering inntrykk, håndtering av livet, verdier og kommunikasjon. Kvinner har mye mer å by på.

Jeg finner ikke menn særlig interessant her. Menn blir så overfladiske og "lette", og menn sammen med menn ender ofte opp i ballhest-prat og guttastemning. Det er så forutsigbart. Kan være artig en gang i blant, men ikke noe jeg savner.

Ser heller ikke at arbeidsliv og yrkesvalg skal gjøre menn mer spennende i dag. Heller tvert om.

Forståelig at du ikke tok denne som anonym🤭

Anonymkode: be023...706

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Forståelig at du ikke tok denne som anonym🤭

Hva mener du? 🤔 Skrev jeg noe "galt" eller "riktig"?

Var kun min mening om det :) Jeg trives best med kvinnelige relasjoner, og har alltid gjort det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har møtt kjempespennende og dritkjedelige personer av begge kjønn, kan ikke si at det ene kjønnet har utmerket seg på verken det ene eller det andre.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjeller mellom menn og kvinner, men variasjonen er uansett så ekstremt store at spørsmålet ikke gir mye mening.
Det som bestemt foretrekker ett kjønn har nok egentlig andre bakenforliggende årsaker en at et kjønn er mer "spennende" en et annet. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fra egen erfaring vil jeg si damer er livredde for å skille seg ut fra saueflokken, det handler kun om å smelte inn i mengden. Jeg mister totalt respekten for mennesker uten egne meninger 🤢

Menn, som dere sikkert vet, gir mer faen.

Anonymkode: 33f74...b14

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gregarious skrev (1 minutt siden):

Det er forskjeller mellom menn og kvinner, men variasjonen er uansett så ekstremt store at spørsmålet ikke gir mye mening.
Det som bestemt foretrekker ett kjønn har nok egentlig andre bakenforliggende årsaker en at et kjønn er mer "spennende" en et annet. 

Enig 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Selv synes jeg dette. Det finnes mye mer variasjoner blant menn. Du finner f. eks. menn i alle slags jobber. Ja, det finnes kvinner i alle slags jobber og, men det er som regel unntakene. Det virker som menn har mer spennende liv også. Hva tenker dere?

Anonymkode: 5ad9f...89c

Veldig avhengig av personen

Anonymkode: 32831...759

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, Gregarious said:

Enig. Godt sagt!

Anonymkode: 32831...759

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Bombasi skrev (27 minutter siden):

Hva mener du? 🤔 Skrev jeg noe "galt" eller "riktig"?

Var kun min mening om det :) Jeg trives best med kvinnelige relasjoner, og har alltid gjort det. 

Det er sikkert og visst😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes som kvinne at menn ofte kan ha mer spennende kreative hobbyer enn kvinner. F.eks. trearbeid, programmering, 3D-printing, metallsløyd osv osv. Litt mer spennende enn strikking liksom.

Anonymkode: 2da7b...8c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Menn har en tendens til å befinne seg i ytterpolene. Det er større variasjon mellom menn enn det er mellom kvinner. For eksempel,  menn utgjør de med lavest IQ, men også de med høyest IQ, mens kvinner klynger seg sammen i midten. Denne trenden er lik i andre aspekter og, politisk for eksempel, menn er mye mer trukket mot ekstremisme, mens kvinner er mer moderate. Menn har en tendens til å fordype seg voldsomt i ett emne, mens kvinner er mer avrundede. Menn utgjør de rikeste og de fattigste, osv osv. 

Evolusjonen prøver ut mer ekstreme egenskaper hos menn da de er erstattelige. 

Anonymkode: 9a256...fd1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Evolusjonen prøver ut mer ekstreme egenskaper hos menn da de er erstattelige. 

Jeg tror du har misforstått evolusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg tror du har misforstått evolusjon.

Forklar evolusjonsteorien til meg du da. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig stor variasjon på hvor spennende menn og kvinners liv er. Men jeg synes et lite fåtall menn er veldig interessante. Det er ofte intelligente menn som har opplevd mye vondt. De er ofte vise, har god emosjonell intelligens, interessante originale tanker osv. De er i en helt annen liga enn alle andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...