Gå til innhold

Hvilket forhold har du til Canada?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare vært der en gang, i Quebec, for over 10 år siden. men må si det er et land jeg virkelig trivdes i og gjerne reiser tilbake til :)Folk var så vennlige der og det var så god stemning. Selv om det er nær USA så er det likevel veldig forskjellig kulturmessig.  

Egentlig skulle jeg vært født i Vancouver så jeg har alltid hatt en dragning mot Canada! Kunne tenkt meg å reise til vestkysten og oppleve mer. 

Har du vært i Canada, og hvor likte du deg best? 

Anonymkode: d6045...154

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har reist mye i Canada, og setter pris på forskjellene i natur og kultur fra øst til vest. Jeg har jobbet i Ottawa, Vancouver og Toronto. Veldig forskjellige byer. Kulturelt/sosialt liker jeg nok Vancouver best. 

Canada er et velorganisert land, og kulturelt er det nok canadiere som likner mest på nordmenn, kanskje etter nederlendere. 

Anonymkode: c864a...f8d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært én dag i Magog i Quebec og koste meg masse. Skulle gjerne reist tilbake, men det er litt dyrt der.

Anonymkode: cd7b6...c55

Skrevet

Skulle gjerne reist dit. Kunne godt ha bodd der også, i et av de nydelige områdene med vann og fjell og skog og generell natur.

(Ellers ble en ikke helt stabil canadier dritsur på meg da jeg ikke ville bli kona hans, og så kjenner jeg en halvt canadisk fyr som baker som en gud.)

Skrevet

Jeg har familie der,  har aldri vært der, men kunne godt tenkt meg å besøke Vancouver.

AnonymBruker
Skrevet

Har vært flere ganger i St John's på Newfoundland. En strålende by. Vår så heldig at jeg fikk med meg George Street Festival et år. Kan anbefales.

Anonymkode: 08e0a...8a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...