AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Skrevet 1. juni 2024 I dag er det lørdag 1. juni 2024. Fortell om sex du har hatt den siste uka, hva du gjorde og hvordan det var! Spennende å lese og tenke på at det nettopp har skjedd… Anonymkode: c91ea...4ae
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #2 Skrevet 1. juni 2024 Fruen på jobbreise så det ble sex med Alex Neo’en min for et par dager siden, that’s it 😀 Anonymkode: ed9e7...97a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #3 Skrevet 2. juni 2024 Vel.. jeg og kona hadde sex mandag, tirsdag og torsdag. Var vel helt vanlig standard sex vil jeg tro ? Slikking, suging og puling ? Anonymkode: f9ff0...ad3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #4 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vel.. jeg og kona hadde sex mandag, tirsdag og torsdag. Var vel helt vanlig standard sex vil jeg tro ? Slikking, suging og puling ? Anonymkode: f9ff0...ad3 Hvorfor spør du meg Anonymkode: 6083e...dd9
Gjest Blåmonster Skrevet 2. juni 2024 #5 Skrevet 2. juni 2024 Var sliten fra tung markløft, jeg tokk kona halvhjertet i doggy stilling, takker F for sex leketøy så kom hun i mål også, jeg sleiker henne til orgasme i øret da så noe bidrag iallfall 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå