Hilda Skrevet 12. februar 2006 #1 Skrevet 12. februar 2006 Hei! Jeg var så heldig å få en kjempe fin blender til min bursdag. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal bruke den til.. Har til nå bare brukt den til å blande drinker... Noen som har non tips eventuelt oppskrifter??
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #2 Skrevet 12. februar 2006 Bruk søkefunksjonen her så får du opp masse! Min favoritt: To apelsiner, et eller to epler, litt frosne jordbær/blåbær/bringebær, en banan, et brett isbiter. Kanskje en pære eller kiwi eller hva som helst. Snurr rundt, og nyt!
Arkana Skrevet 12. februar 2006 #3 Skrevet 12. februar 2006 (endret) Milkshake: Et par dl melk per person, noen store skjeer iskrem, ønsket smak (f.eks. banan, sjokoladesaus/-pulver, bær) og evt også litt vaniljesukker. Smoothies: Et par dl hver av yoghurt (enten naturell eller med ønsket smak) og frossen frukt/bær, ½ banan, litt juice. Ellers er en blender fin til å kjøre supper og sauser glatt. Endret 12. februar 2006 av Arkana
Grooo Skrevet 12. februar 2006 #5 Skrevet 12. februar 2006 Tre-fire store skjeer vaniljeis + en appelsin. Namnam: Milkshake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå