Gå til innhold

Bygge nytt inngangsparti med ark. Ønsker inspirasjon!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi vurderer å bygge på huset. I dag et gårdshus med fremskutt inngangsparti midt på langsiden med veranda og oppløft over. 
Vi bruker aldri verandaen, og jeg drømmer om en lesestue med masse lys i 2.etasje, pluss større entré under i 1.etasje, og utstikk med saltak. 
Planen er derfor å bygge et par meter lenger ut, bygge saltak i stedet for utstikk, og droppe verandaen slik at vegg/vinduer i 2.etasje vil være direkte over inngangsdør. 

Hvis dette i det hele tatt var mulig å forstå (😅), er det noen som har gjort dette og vil vise bilder? Trenger inspirasjon, og ikke minst noe å vise mannen. 🤣

Anonymkode: 9f06d...54e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hva du mener og kjører en sjelden gang forbi et gårdshus som har gjort noe slikt som du forklarer.

Det ligger bilder i en betalartikkel i lokalavisen, det første bildet som viser er underveis i prosessen og vet ikke om det er flere bilder i artikkelen:

https://www.vestnesavisa.no/2023/hus-hage/totalrenovering-av-vaningshuset-pa-vestnesgarden/

Sluttresultatet ble veldig fint!

Anonymkode: 520d8...119

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vet hva du mener og kjører en sjelden gang forbi et gårdshus som har gjort noe slikt som du forklarer.

Det ligger bilder i en betalartikkel i lokalavisen, det første bildet som viser er underveis i prosessen og vet ikke om det er flere bilder i artikkelen:

https://www.vestnesavisa.no/2023/hus-hage/totalrenovering-av-vaningshuset-pa-vestnesgarden/

Sluttresultatet ble veldig fint!

Anonymkode: 520d8...119

Se der, ja, det var ikke så ulikt! 
Tusen takk! Spørs om jeg må kjøpe meg et abonnement. 🙈🤣 

Tar gjerne imot flere tips, nå som denne supre anonyme har vist litt hva jeg mener. 😅

Anonymkode: 9f06d...54e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...