Gå til innhold

Bygge nytt inngangsparti med ark. Ønsker inspirasjon!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi vurderer å bygge på huset. I dag et gårdshus med fremskutt inngangsparti midt på langsiden med veranda og oppløft over. 
Vi bruker aldri verandaen, og jeg drømmer om en lesestue med masse lys i 2.etasje, pluss større entré under i 1.etasje, og utstikk med saltak. 
Planen er derfor å bygge et par meter lenger ut, bygge saltak i stedet for utstikk, og droppe verandaen slik at vegg/vinduer i 2.etasje vil være direkte over inngangsdør. 

Hvis dette i det hele tatt var mulig å forstå (😅), er det noen som har gjort dette og vil vise bilder? Trenger inspirasjon, og ikke minst noe å vise mannen. 🤣

Anonymkode: 9f06d...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg vet hva du mener og kjører en sjelden gang forbi et gårdshus som har gjort noe slikt som du forklarer.

Det ligger bilder i en betalartikkel i lokalavisen, det første bildet som viser er underveis i prosessen og vet ikke om det er flere bilder i artikkelen:

https://www.vestnesavisa.no/2023/hus-hage/totalrenovering-av-vaningshuset-pa-vestnesgarden/

Sluttresultatet ble veldig fint!

Anonymkode: 520d8...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vet hva du mener og kjører en sjelden gang forbi et gårdshus som har gjort noe slikt som du forklarer.

Det ligger bilder i en betalartikkel i lokalavisen, det første bildet som viser er underveis i prosessen og vet ikke om det er flere bilder i artikkelen:

https://www.vestnesavisa.no/2023/hus-hage/totalrenovering-av-vaningshuset-pa-vestnesgarden/

Sluttresultatet ble veldig fint!

Anonymkode: 520d8...119

Se der, ja, det var ikke så ulikt! 
Tusen takk! Spørs om jeg må kjøpe meg et abonnement. 🙈🤣 

Tar gjerne imot flere tips, nå som denne supre anonyme har vist litt hva jeg mener. 😅

Anonymkode: 9f06d...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...