AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Del Skrevet 1. juni 2024 Vi vurderer å bygge på huset. I dag et gårdshus med fremskutt inngangsparti midt på langsiden med veranda og oppløft over. Vi bruker aldri verandaen, og jeg drømmer om en lesestue med masse lys i 2.etasje, pluss større entré under i 1.etasje, og utstikk med saltak. Planen er derfor å bygge et par meter lenger ut, bygge saltak i stedet for utstikk, og droppe verandaen slik at vegg/vinduer i 2.etasje vil være direkte over inngangsdør. Hvis dette i det hele tatt var mulig å forstå (😅), er det noen som har gjort dette og vil vise bilder? Trenger inspirasjon, og ikke minst noe å vise mannen. 🤣 Anonymkode: 9f06d...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #2 Del Skrevet 1. juni 2024 Jeg vet hva du mener og kjører en sjelden gang forbi et gårdshus som har gjort noe slikt som du forklarer. Det ligger bilder i en betalartikkel i lokalavisen, det første bildet som viser er underveis i prosessen og vet ikke om det er flere bilder i artikkelen: https://www.vestnesavisa.no/2023/hus-hage/totalrenovering-av-vaningshuset-pa-vestnesgarden/ Sluttresultatet ble veldig fint! Anonymkode: 520d8...119 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #3 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet hva du mener og kjører en sjelden gang forbi et gårdshus som har gjort noe slikt som du forklarer. Det ligger bilder i en betalartikkel i lokalavisen, det første bildet som viser er underveis i prosessen og vet ikke om det er flere bilder i artikkelen: https://www.vestnesavisa.no/2023/hus-hage/totalrenovering-av-vaningshuset-pa-vestnesgarden/ Sluttresultatet ble veldig fint! Anonymkode: 520d8...119 Se der, ja, det var ikke så ulikt! Tusen takk! Spørs om jeg må kjøpe meg et abonnement. 🙈🤣 Tar gjerne imot flere tips, nå som denne supre anonyme har vist litt hva jeg mener. 😅 Anonymkode: 9f06d...54e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå