AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Skrevet 1. juni 2024 Hei, min kjæreste som har flyttet inn til meg og min sønn ønsker ikke reise med oss på fotballcuper/overnattingscuper osv. De fleste foreldre reiser som par og for meg betyr det veldig mye at han hadde reist med oss på sånne type ting. Han er tvilende og ønsker helst ikke bli med. Samtidig ønsker han seg eget barn med meg i fremtiden. Har jeg valgt feil mann her? Hjelp.. Anonymkode: cb887...6c6 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #2 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei, min kjæreste som har flyttet inn til meg og min sønn ønsker ikke reise med oss på fotballcuper/overnattingscuper osv. De fleste foreldre reiser som par og for meg betyr det veldig mye at han hadde reist med oss på sånne type ting. Han er tvilende og ønsker helst ikke bli med. Samtidig ønsker han seg eget barn med meg i fremtiden. Har jeg valgt feil mann her? Hjelp.. Anonymkode: cb887...6c6 Snakk om krisemaksimering.. Forstår godt at han ikke vil reise på fotballcuper her og der jeg.. Foreldre reiser i par - dere er ikke foreldrepar.. For noen er det annerledes med andres barn enn egne barn. Gi det tid. Høres ut som dere ikke har vært sammen så alt for lenge.. Jeg reiser ikke med samboer på cup med hans barn, men jeg reiser med felles barn. Samboer reiser ikke med mitt barn, men med felles barn.. Anonymkode: b9f34...e8d 25 2 7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #3 Skrevet 1. juni 2024 Jeg har aldri opplevd at noen reiser som par, bor dere og barna privat da? Vi diskuterer hvem som må dra av oss, om noen. Med flere barn går det jo heller ikke, hva med søsken? Eller er det en uke ferie i Oslo kombinert med at guttungen er på Norway-cup du mener? Må du være ned på alt? Anonymkode: 65645...1a0 8
Nymerïa Skrevet 1. juni 2024 #4 Skrevet 1. juni 2024 1. Da jeg var med på sånt var det alltid masse folk hvor 1 forelder dro. Enten fordi man var enslig eller den andre måtte være hjemme med andre barn, det passet ikke eller den andre syntes det var godt å ha helga for seg selv. Jeg tror kanskje det føles som om alle andre reiser som par fordi det er et sårt punkt for deg. 2. Hvordan er han ellers når det kommer til sønnen din? Jeg går ut fra at du ikke slipper inn en mann i hjemmet ditt som ikke vil sønnen din vel. Det blir litt rart at du bare kommenterer cup'ene. Når vi ikke vet hvordan dere har det ellers er det vanskelig å svare. 16 5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #5 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei, min kjæreste som har flyttet inn til meg og min sønn ønsker ikke reise med oss på fotballcuper/overnattingscuper osv. De fleste foreldre reiser som par og for meg betyr det veldig mye at han hadde reist med oss på sånne type ting. Han er tvilende og ønsker helst ikke bli med. Samtidig ønsker han seg eget barn med meg i fremtiden. Har jeg valgt feil mann her? Hjelp.. Anonymkode: cb887...6c6 Ville tenkt meg godt om og skaffe noen barn med han, værste er at han velger og slå seg sammen med noen med barn men lite interessert i og bruke tid på barnet. Vil man aldri vie tiden til ditt barn, burde han ikke bli m med noen med barn. Hva tror du det gjør med barnet du har om dere får felles barn og så bryr han seg kun om og innvistere tid i det barnet? Mange mener er ikke dems barn, helt greit det. Men barnet har ikke valgt denne stefaren, og med sånn holdning velg en som ikke har barn. Ingen skam og snu og flytte ut igjen Anonymkode: 2ba34...d4c 3 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #6 Skrevet 1. juni 2024 Noe verre enn å reise på fotball cup kan jeg nesten ikke forestille meg. Egne barn kunne til nød gå. Samboers barn? Aldri i livet. Du overdramatiserer noe veldig! Anonymkode: 031fe...f70 33 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #7 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Snakk om krisemaksimering.. Forstår godt at han ikke vil reise på fotballcuper her og der jeg.. Foreldre reiser i par - dere er ikke foreldrepar.. For noen er det annerledes med andres barn enn egne barn. Gi det tid. Høres ut som dere ikke har vært sammen så alt for lenge.. Jeg reiser ikke med samboer på cup med hans barn, men jeg reiser med felles barn. Samboer reiser ikke med mitt barn, men med felles barn.. Anonymkode: b9f34...e8d Ville uansett sett hvor mye annet han er intresert og velge bort, man kan bli med noen gang. Anonymkode: 2ba34...d4c 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #8 Skrevet 1. juni 2024 Skjønner han godt, det er kjedlig Anonymkode: a7b16...d28 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #9 Skrevet 1. juni 2024 Jeg er ikke spesielt glad i overnattigscuper med egne barn, og prøver å få mannen til å ta den delen. Er han deltagende på andre ting, og tar initiativ til hyggelige aktiviteter ville jeg ikke lagt vekt på akkurat cup-vegringen. Anonymkode: 165a8...b44 1
Ulrikke Skrevet 1. juni 2024 #10 Skrevet 1. juni 2024 Har vært med eget barn på cuper, men har aldri vært spesielt glad i det. Men vi har også alltid bare reist én forelder. Bonusbarnas cuper har mor eller far reist på, aldri stefar eller jeg. Synes du legger veldig mye i dette. Jeg har vært stemor i 23 år uten å være med dem på cup, men har sett på kamper i lokalområdet, vært på forestillinger, avslutninger, trøstet ved kjærlighetssorger, plastret, laget mat, vasket klær, vært sint, vært rørt til tårer og reist til x antall utenlandske destinasjoner da den ene av bonusbarna har vært på et landslag. Men akkurat cupovernattinger innenlands, det har jeg droppet. Ingen sure miner for det. Synes du skal se på helheten her. Stiller han opp ellers? Det er det som betyr noe, ikke akkurat dette med cup! 6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #11 Skrevet 1. juni 2024 Jeg blir heller ikke med mann og barn på cup. Har heldigvis en mann som drar med glede og iver. Vi er alle forskjellige og stiller opp for familien på ulike måter. Anonymkode: 04ee7...151 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #12 Skrevet 1. juni 2024 Jeg hadde heller ikke giddet det, og er sjeleglad for at mine barn ikke spiller fotball, for da hadde jeg hatt nødt (særlig siden jeg er alenemor). Man trenger ikke å være to foreldre på slike ting, så det er helt greit at stefar ikke blir med. Så lenge han stiller opp på andre måter, er ikke denne ene tingen viktig i det store bildet. Anonymkode: b419f...b0a 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #13 Skrevet 1. juni 2024 Både jeg og barnefar er med datteren vår når hun spiller cup. Det har vi bestandig gjort, både på dagscuper og overnattingscuper. For oss er det en selvfølge. Også når hun spiller single kamper, så er vi begge. Men, jeg kan nok forstå kjæresten din ts. Å spesielt hvis dere ikke har vært sammen så lenge. Anonymkode: 912d9...13f
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #14 Skrevet 1. juni 2024 Vi er et par med kun felles barn, men reiser ikke som par på slike ting. Vi har 3 barn og en av oss må bli hjemme med de andre barna. Anonymkode: 5948e...671 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #15 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Både jeg og barnefar er med datteren vår når hun spiller cup. Det har vi bestandig gjort, både på dagscuper og overnattingscuper. For oss er det en selvfølge. Også når hun spiller single kamper, så er vi begge. Men, jeg kan nok forstå kjæresten din ts. Å spesielt hvis dere ikke har vært sammen så lenge. Anonymkode: 912d9...13f Dere har enebarn med andre ord? Anonymkode: 5948e...671 10 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #16 Skrevet 1. juni 2024 Så la han slippe, da. Anonymkode: 9572d...11d
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #17 Skrevet 1. juni 2024 For å si det sånn, min mann, mitt barns stefar var stort sett den som reiste på cup med mitt barn, men jeg var hjemme med yngre søsken. Vi har egentlig ikke skilt mellom mine/dine/våre barn. Min mann har fulgt opp fritidsaktiviteter med dem alle, men jeg har fulgt opp skole og helse. Anonymkode: a46ac...bff 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #18 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dere har enebarn med andre ord? Anonymkode: 5948e...671 Nei, vi har to. Å søster er også selvfølgelig med. Anonymkode: 912d9...13f 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #19 Skrevet 1. juni 2024 Dere er jo ikke et foreldrepar, dere er bare et par siden dere ikke har barn sammen. Du kan ikke forvente at han skal stille opp på DITT barns fritidsaktiviteter, spesielt ikke når det innebærer reise og overnatting! Den forventningen bør du isåfall rette til barnets far og deg selv. Anonymkode: e8af3...564 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #20 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hei, min kjæreste som har flyttet inn til meg og min sønn ønsker ikke reise med oss på fotballcuper/overnattingscuper osv. De fleste foreldre reiser som par og for meg betyr det veldig mye at han hadde reist med oss på sånne type ting. Han er tvilende og ønsker helst ikke bli med. Samtidig ønsker han seg eget barn med meg i fremtiden. Har jeg valgt feil mann her? Hjelp.. Anonymkode: cb887...6c6 Fornuftig mann. Hvorfor skal han være pliktig til å følge opp andres avkom? Han har vel innsett at han har snublet i mannefella, og prøver nå å regulere dette så han verner om sin fritid og penger. Det er ikke noe sexy med en mann som bruker all sin tid på andres barn og fungerer som bank for disse alenemødrene. Anonymkode: 0dcf5...804 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå