AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Skrevet 1. juni 2024 Hei kjære bilkyndige på KG! Har en gammel Mondeo anno 02 som helt klart burde fått hvile for noen år siden. Her om dagen opplevde jeg at glødetråd lys blinket under kjøring. Dette har skjedd før og jeg ble rådet av verksted til å kjøre til lyset slokket da det antageligvis var uskyldig. Etter ca 10 min kjøring (mesteparten i kø) gikk batterilys og oljelys på samtidig som jeg mistet servoen og ikke klarte gi gass. Dette har skjedd ved to anledninger tidligere også, gjerne i lav fart. Stanset bilen helt, tok av tenning og alt, før jeg startet den på nytt. Da gikk det helt fint å kjøre og alle lamper var av. Hva kan det være? Anonymkode: 64b8f...4d7
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #2 Skrevet 1. juni 2024 På dieselbiler er det dysene, verkstedet fant ikke ut av det på bilen min, så jeg hevet kjøpet. Anonymkode: a089b...91e
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #3 Skrevet 1. juni 2024 Fikk samme lamper (batteri+olje+glødetråd) da dynamoen tok kvelden. Anonymkode: 35492...d1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå