AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Skrevet 1. juni 2024 Barna skal ha fire uker fri fra barnehagen. Har ikke planlagt å reise utenlands i år. Planlegger å besøke familie, være på hytta, Dyreparken i Kristiansand, Hunderfossen, Bjørneparken og diverse småturer. Usikker på om det er nok innhold. Hva skal dere andre med barn i barnehagealder gjøre i sommerferien? Anonymkode: 258f3...f12 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #2 Skrevet 1. juni 2024 Nok innhold for hvem? Barnehagebarn er ikke særlig kravstore når det kommer til ferie.. Anonymkode: 7c0f1...57b 8 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #3 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Barna skal ha fire uker fri fra barnehagen. Har ikke planlagt å reise utenlands i år. Planlegger å besøke familie, være på hytta, Dyreparken i Kristiansand, Hunderfossen, Bjørneparken og diverse småturer. Usikker på om det er nok innhold. Hva skal dere andre med barn i barnehagealder gjøre i sommerferien? Anonymkode: 258f3...f12 Jøss! Mye mer innhold enn mitt barnehagebarn fikk. Holder det ikke med én sånn parktur i løpet av sommeren? Anonymkode: ce2d0...7c5 8 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #4 Skrevet 1. juni 2024 3 uker, med ekstra fridager jevnt hele sommeren. Ingen planer, utover en dag i badeland (utenom fellesferien, og det er like mye for oss voksne d barnet er 1,5) også en tur eller to på åpen gård/mini dyrepark. ellers skal vi bare kosE Oss hjemme og hos familie. Anonymkode: 69a0c...c7d
Anononyma Skrevet 1. juni 2024 #5 Skrevet 1. juni 2024 3 uker, resten av ferien bruker vi resten av året, bl.a på 2 uker juleferie. Vi skal bare på hytta sammen med barnets besteforeldre, forøvrig i et skjærgårdsparadis så krysser fingrene for godt sommervær! ☀️ 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #6 Skrevet 1. juni 2024 4 uker totalt. Vi skal på 3 forskjellige hytteturer, både sørlandet og fjellet så blir litt forskjellige aktiviteter. Satser på å også få noen rolige dager i hagen Anonymkode: 5596b...4cb
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #7 Skrevet 1. juni 2024 Fri fire uker, vi skal forhåpentligvis mange dager på stranda, dyreparken to dager, og en telttur i to, tre dager Anonymkode: c81a9...8ca
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #8 Skrevet 1. juni 2024 6 uker ferie. Har en utenlandstur til naboland på tapetet, det er alt 🌞 Anonymkode: 0c227...400 1
mommyaka Skrevet 1. juni 2024 #9 Skrevet 1. juni 2024 4 uker...ingen planer..tar det litt som det komme. Bade i bassenget... stranden...gå turer etc
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #10 Skrevet 1. juni 2024 Mine bhg-barn har tre uker sammenhengende ferie i år. Vi skal en uke til Stavanger, ellers ingen store planer. Blir noen småturer spontant. Er bedt en tur på Kiel-ferja med et vennepar med jevnaldrende barn, men ikke bestemt når. Anonymkode: fe173...cb2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #11 Skrevet 1. juni 2024 Barnet får 6 uker ferie. Far og jeg ovelapper hverandre, slik at barna får lengst mulig fri. Med meg skal barna på hyttetur og en uke til Stavanger. Med far blir det camping, med farmor. Sammen alle sammen, reise vi til Öland. Mellom turene blir det lange late dager hjemme og eventuelt på stranda. Anonymkode: 45c7a...b2d 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #12 Skrevet 1. juni 2024 Hun skal ha 4 uker ferie fra barnehagen. Vi skal på stranda, småturer i nærheten, åpen gård, Foldvik og ellers bare kose oss hjemme eller på besøk☺️ Anonymkode: 86c6a...497 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #13 Skrevet 1. juni 2024 Vi blir nok bare hjemme i de tre ukene barnet har ferie. Økonomien er ikke helt den beste i år... Men blir bading, besøk i nærområdet, tur, osv og det får holde 😊 Anonymkode: a8346...876 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #14 Skrevet 1. juni 2024 Jeg er høygravid med termin i starten av august, så for toåringen blir det i år ferie de tre ukene barnehagen er stengt. Vi drar en tur til hytta sammen med besteforeldrene, ellers skal vi holde oss her hjemme i nærheten av sykehuset. Her blir det nok bading i plaskebasseng, turer til lekeplassen ol. Anonymkode: 66f00...460
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #15 Skrevet 1. juni 2024 3 uker i fellesferien + enkeltdager her og der, prøver å få til svømmehall, en langhelg til hunderfossen etc. så blir det nok en liten uke på hytta til mine foreldre, samt en liten uke på hytta til mine svigerforeldre. Anonymkode: f4733...339 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #16 Skrevet 1. juni 2024 Ble 5 uker i år, hun pleier og ha 4 uker. Men mannen har ferie tidlig og før barnehagen stenger. Vi skal noen dager til Dyreparken og en tur med kielferja. Ellers blir det og kose seg hjemme på verandaen, turer til badestranda om det er mulig er det ikke badevær leker vi ogås der. Og turer i skog og mark. Vi tar buss til steder i nærområdet, og rundt om i fylke. Anonymkode: 74173...503
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #17 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Vi blir nok bare hjemme i de tre ukene barnet har ferie. Økonomien er ikke helt den beste i år... Men blir bading, besøk i nærområdet, tur, osv og det får holde 😊 Anonymkode: a8346...876 Jeg har vært på ferieturer med barna, men også hatt hjemmeferie. Dem tingene barna husker er ting vi har gjort hjemme, som og gå tur til vannet her vi bor og langs kystien. Forteller dem om hva har du gjort i ferien er det den turen dem never. Anonymkode: 74173...503 1
Tuppeluri Skrevet 1. juni 2024 #18 Skrevet 1. juni 2024 3 uker ferie, hvorav 1 av de er sammen med bf. Vi vurderer å ta en tur til dyreparken den uka, ettersom guttungen elsker kaptein sabeltann og er litt mer "med". Var der når han var 2 år i regi av gulleklubben for noen år siden, å fant ut at det var altfor tidlig Ellers skal vi reise på stranda når det er fint vær, Reise i klatrepark, besøke familie å sånne ting, ta ting helt med ro
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #19 Skrevet 1. juni 2024 Så små barn krever ikke mye til innhold. Bøtte og spade på stranda, kommer man langt. Så alt det dere skal er mer enn lok, men blir nok koselig. Men husk at barn også trenger å slappe av og det trenger ikke skje noe heletiden, like greit å lære seg tidlig. Anonymkode: b4e7f...1a5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #20 Skrevet 1. juni 2024 Fem uker ferie for barnehagebarnet. Mannen min er lærer og har lang ferie, derfor har vi mulighet til å ta såpass lenge. Tar ikke fri hele hans ferie fordi han skal pusse opp resten av ferien. Vi har leid sommerhus i Danmark en uke, og skal noen dager på hyttetur med svigerfamilien min. Ellers blir vi hjemme. Her blir det turer på stranda, i byen, i skogen, ut med båten, møte familie og venner, gå på museum og kafé, kanskje en telttur, alt etter hva slags vær det er. Blir fint å få vært mye sammen, men også fint å ha såpass mye tid til rådighet at vi ikke trenger å føle på at vi må være sammen alle tre hele tiden, som det ofte blir i helgene. Anonymkode: bd91d...aed 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå