AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Skrevet 1. juni 2024 Når en mannlig kollega ønsker at en kvinnelig kollega skal dele tankene og følelsene sine med han og fortelle han hvordan hun føler, kan dette være normal kollegial interesse og at han bare prøver å være en god kollega og venn, eller er han ute etter noe mer enn bare vennskap? Anonymkode: c5f26...375
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #2 Skrevet 1. juni 2024 Han kan være ute etter å finne ut hvordan han kan psyke deg ned også. Hva som er fakta finner du kun ut ved å stille han spørsmål og si nei til ting for deretter se hvordan han oppfører seg. Generelt anbefaler jeg ikke å inngå et forhold med en kollega. Anonymkode: fd66a...238
Raven.Writingdesk Skrevet 1. juni 2024 #3 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Når en mannlig kollega ønsker at en kvinnelig kollega skal dele tankene og følelsene sine med han og fortelle han hvordan hun føler, kan dette være normal kollegial interesse og at han bare prøver å være en god kollega og venn, eller er han ute etter noe mer enn bare vennskap? Anonymkode: c5f26...375 Du må nesten si litt mer om relasjonen mellom dere. Er det flørtende tone? Hvor lenge har dere jobbet sammen? Hvor nære mener du dere er? Føles spørsmålene naturlig osv. min instinktive tanke når du spør hva intensjonen hans er, er ar dette er unaturlig for deg, eller dere flørter og du ønsker bekreftelse på at dette betyr at han er interessert i deg.. Så jeg tenker at hvis du er interessert så er jo det greit. Hvis ikke så sett grenser. Hva tenker du selv om det han spør deg om? 1
Gjest Blåmonster Skrevet 1. juni 2024 #4 Skrevet 1. juni 2024 Helt umulig å si når man ikke vet hensikt hans, kan være en empatisk flott mann, kan være en som vil ha et overtak over deg, kan være grunnløs kommunikasjon på jobb man ikke leger så mye i.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #6 Skrevet 2. juni 2024 Kan være ute etter sex, ja. Smarte menn har skjønt at damer liker at de framstår som interessert i henne som menneske, henne spesielt, ikke bare en kvinnekropp. Men det er ofte bare spill. Anonymkode: b42a8...2d5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #7 Skrevet 2. juni 2024 Som en sa, føler om hva?? Anonymkode: 275e0...3b5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #8 Skrevet 2. juni 2024 Er ikke det helt vanlig mellom venner, uavhengig av kjønn? Anonymkode: cc4d8...51b
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #9 Skrevet 2. juni 2024 Jeg har en kollega som jeg snakker med om alt mulig og han er veldig åpen overfor meg også. Han er ikke interessert i meg overhodet, han er 18 år yngre enn meg og lykkelig gift. Anonymkode: bd212...2c8
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #10 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har en kollega som jeg snakker med om alt mulig og han er veldig åpen overfor meg også. Han er ikke interessert i meg overhodet, han er 18 år yngre enn meg og lykkelig gift. Anonymkode: bd212...2c8 Nå er vel dette strengt tatt at du åpner deg for han og at han lytter og ikke at han har uttrykt noe direkte ønsker om å få vite hva du tenker om ting? Anonymkode: c5f26...375
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå