Gå til innhold

Heterofile kvinner som velger begge kjønn på Tinder

BobbySocks

Anbefalte innlegg

Hvorfor har mange kvinner på Tinder valgt begge kjønn når de skriver på profilen at de er heterofile? Hva er poenget? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Venninna mi har det. Hun farter mye både i Norge og verden og liker å møte folk for en drink eller kaffe, om hun liker de så møter hun de kanskje igjen før hun drar videre. Hun er ikke ute etter verken sex eller forhold, så kjønn spiller ingen rolle for henne.

Anonymkode: 091b5...9c6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Venninna mi har det. Hun farter mye både i Norge og verden og liker å møte folk for en drink eller kaffe, om hun liker de så møter hun de kanskje igjen før hun drar videre. Hun er ikke ute etter verken sex eller forhold, så kjønn spiller ingen rolle for henne.

Men hvem laster ned Tinder for å drikke kaffe? 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg undres det samme, verre synes jeg det er med menn som har valgt at de er kvinner og søker kvinner *sukk*

Mistenker litt at noen av de er ute etter å prøve sex med andre kvinner eller trekant med partner, dette er spekulasjon fra min side. 

Anonymkode: b5423...885

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg undres det samme, verre synes jeg det er med menn som har valgt at de er kvinner og søker kvinner *sukk*

Mistenker litt at noen av de er ute etter å prøve sex med andre kvinner eller trekant med partner, dette er spekulasjon fra min side. 

Anonymkode: b5423...885

Ja, de mennene. Hva er de håper på? Himmel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
BobbySocks skrev (29 minutter siden):

Det høres mye bedre ut enn å ha Tinder bare for å samle likes, og få bekreftelse. Heldigvis er det ikke retningslinjer for bruken.

Anonymkode: 69a15...0bc

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
BobbySocks skrev (38 minutter siden):

Når jeg ser hvor mange venner hun har fått av det så håper jeg mange gjør som henne. I starten var det nok bare kjærlighetssyke som fikk tinder men i den senere tid har folk brukt appen til det de vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har også hørt folk bruke tinder til å finne venner eller noen å henge med når de reiser.

Anonymkode: 8101b...db8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjipt for oss som søker kvinnelig partner. De fleste skriver ikke tydelig at de er hetero heller.

Anonymkode: 67809...703

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Herregud så irriterende for oss som er lesbiske (eller bifile) og faktisk er interessert i kvinner. Kan folk som henne ikke ta litt hensyn? Datingpoolet er allerede lite nok.

Anonymkode: 7dee4...bd5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BobbySocks skrev (7 timer siden):

Hvorfor har mange kvinner på Tinder valgt begge kjønn når de skriver på profilen at de er heterofile? Hva er poenget?  For å sjekke «konkurransen».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Herregud så irriterende for oss som er lesbiske (eller bifile) og faktisk er interessert i kvinner. Kan folk som henne ikke ta litt hensyn? Datingpoolet er allerede lite nok.

Hvorfor skal hun ta hensyn til dere og ikke omvendt? Om du sliter og hun møter folk i fleng så bør du se på deg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor skal hun ta hensyn til dere og ikke omvendt? Om du sliter og hun møter folk i fleng så bør du se på deg selv. 

Hun er jo hetero.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja jeg skjønner ikke hva de mener hun hetro kvinnen "tar" her? Hvis hun ser på jenter for kaffe/whatever, men ser etter menn for sex/eller ikke....det blir jo ikke MINDRE lesbiske på platformen? Hun tar ikke noen lesbiske vekk fra platformen? 

Ja, kanskje irriterende at hun for eksempel går på "date" med noen lesbiske, som tror hun er ute etter et forhold, men hun har jo sin fulle rett til å si "takk for kaffedaten, men tror ikke jeg ser noe mer enn vennskap her" (i litt bedre ordlyd da men).

Og uansett om hun er hetro eller lesbisk osv, det er jo en privatsak. Kanskje hun er hetro inntil hun møter rette dama? Er ikke ulovlig for en hetro å dyppe tåa i vannet for å kanske finne ut noe om seg selv.

Anonymkode: 0a95b...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som mann som søker andre menn var jeg overrasket hvor mange kvinnelige profiler som dukket opp den korte tiden jeg hadde Tinder…

Anonymkode: 74d06...d3c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det synes jeg er irriterende også. Jeg er lesbisk og ser etter kvinnelig partner. Så dukker det opp haugevis av kvinner som er heterofile og ikke skrevet/sagt noe om det i det hele tatt. Vi matcher og begynner å prate. Jeg bruker tid og energi på disse kvinnene og plutselig får jeg vite at nei, de er kun ute etter venninner. Man blir så oppgitt over slikt. 

Anonymkode: e9eb5...ae2

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det synes jeg er irriterende også. Jeg er lesbisk og ser etter kvinnelig partner. Så dukker det opp haugevis av kvinner som er heterofile og ikke skrevet/sagt noe om det i det hele tatt. Vi matcher og begynner å prate. Jeg bruker tid og energi på disse kvinnene og plutselig får jeg vite at nei, de er kun ute etter venninner. Man blir så oppgitt over slikt. 

Forstår din side av saken også, men om de var lesbiske ville det jo uansett vært en sjanse for at de ikke ville vært interessert? Det risikerer man jo med alle.

Anonymkode: 0a95b...ff0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hun er jo hetero.

Spiller ingen rolle da hun er ute etter vennskap og ikke forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

De finner jo heller ikke det de var ute etter, så er jo like bom for begge parter. Livet går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
BobbySocks skrev (19 timer siden):

Ganske mange.

Anonymkode: 11b9b...8ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...