AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Skrevet 1. juni 2024 Vi har tre barn, fire soverom, slik at det er et rom til alle. Men de fjerde rommet er nå i bruk til andre formål. Hvor lenge er det greit at tvillinger deler rom? De er jenter. Er det greit å la dem dele rom i hvert fall til de selv ber om å få hvert sitt? Hvilke erfaringer har dere? Anonymkode: d0275...072
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #2 Skrevet 1. juni 2024 Med mindre de selv ber om det, så tenker jeg de fint kan dele rom fram til de starter på skolen, men fra skolealder vil det nok være viktig for dem å ha med "egne" venner hjem og skape litt mer egen identitet. Anonymkode: 241ca...df4 2
IkkeStudentLenger Skrevet 1. juni 2024 #3 Skrevet 1. juni 2024 Jeg og lillesøster delte rom til jeg var 14, det gikk helt fint! Så kommer an på barna tenker jeg 1
Trolltunge Skrevet 1. juni 2024 #4 Skrevet 1. juni 2024 Så lenge de selv ønsker det. Her er det gutt og jente, og begge ønsket å dele rom til de ble 6 eller 7 år. Da ønsket jenta eget rom, og uvillig bror måtte inspireres til dette. Det gikk fint. Utfordringen er når de to ønsker det på ulikt tidspunkt. Så lenge begge er komfortabel med å dele rom trenger ikke vi foreldre å flytte dem fra hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #5 Skrevet 1. juni 2024 Det kan de jo få bestemme selv, tenker jeg Anonymkode: 293aa...252 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #6 Skrevet 1. juni 2024 Ingen fasit på det.. Så lenge de ønsker det selv... Anonymkode: 6683c...2e3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #8 Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vi har tre barn, fire soverom, slik at det er et rom til alle. Men de fjerde rommet er nå i bruk til andre formål. Hvor lenge er det greit at tvillinger deler rom? De er jenter. Er det greit å la dem dele rom i hvert fall til de selv ber om å få hvert sitt? Hvilke erfaringer har dere? Anonymkode: d0275...072 Du spør om de vil ha hvert sitt rom eller om de viø ha rom sammen.! Anonymkode: 5331b...a66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå