Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 25 år og var på kafe med ei venninne i vinter da jeg fortalte at jeg hadde småflørtet med en kjekk kar på et utested nylig og jeg hadde fått et veldig godt inntrykk av han. Han hadde sagt navnet sitt, yrket og hvor han bodde. Jeg fortalte det til min venninne og i ettertid tenkte jeg ikke noe mer over det enn at han var en flott kar og et positivt minne fra den kvelden. Det skjedde jo ikke noe mer enn denne lille flørten.

Det går noen måneder og jeg har ikke truffet på han flere ganger når jeg og vennene har vært ute, når min venninne spurte om jeg hadde truffet han. Jeg sa at nei det har jeg ikke og at jeg heller ikke hadde tenkt på han og dessuten har jeg vært opptatt med mitt. Da kommer det kort og surt fra henne at jeg måtte bare glemme han. Hun ville ikke forklare hvorfor hun sa det.

Men var ikke det veldig rart gjort av henne?

Anonymkode: 9d6da...7a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet vel bare hun 😅

• Liker 2
Skrevet (endret)

Rart hun ikke kunne si hvorfor hun sa det ja 🤔

Endret av Tantemor
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så mye detaljer som er uvesentlige. Ingen vet hvorfor hun sa det, men du som kjenner henne er vel nærmest til å gjette. 

Anonymkode: e50b4...0ee

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det var ikke veldig rart. Det høres jo bare ut som en liten bi-detalj som hun har sagt. Blir veldig komplisert om du skal analysere alle setninger folk sier. 

Anonymkode: d6005...329

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Og hva hvis jeg forteller dere at hun hadde kontaktet han, prøvd seg på han og blitt grundig avvist?

Det fant jeg ut nå nylig når jeg traff på han igjen. Hun hadde nevnt meg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og hva hvis jeg forteller dere at hun hadde kontaktet han, prøvd seg på han og blitt grundig avvist?

Men da har du jo svaret. Herregud.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva er poenget med denne tråden? 

Du har svaret på det du spør om, samtidig som du lar være å komme med den informasjonen i innlegget.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men da har du jo svaret. Herregud.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er poenget med denne tråden? 

Du har svaret på det du spør om, samtidig som du lar være å komme med den informasjonen i innlegget.

Jeg spør fordi jeg vil ha andres synspunkter, er det så unormalt da? Er jo det KG er til for.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du mener her. Hun sa at du bare måtte glemme han, også ba du om forklaring på hvorfor hun sa det? Hun har sikkert ingen forklaring på det, annet enn at det var small-talk.

Anonymkode: 3523a...c51

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Høres ut som om du finner på historien underveis her gitt😂 mitt forslag: skaff deg andre hobbyer. 

Anonymkode: a1dda...89a

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg spør fordi jeg vil ha andres synspunkter, er det så unormalt da? Er jo det KG er til for.

Det er normalt å ville ha synspunkter ja, men når du utelater veldig vesentlig informasjon så ber du faktisk om synspunkter basert på feil grunnlag. Synspunktene ut i fra HI vil ikke være forankret i virkeligheten når du utelater så vesentlig informasjon....

Anonymkode: 1aa41...5c2

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare synd på den venninnen! Du trenger ikke akkurat i triumfere ved å fortelle om tabben hennes på KG.

Anonymkode: 8b9e8...558

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Høres ut som om du finner på historien underveis her gitt😂 mitt forslag: skaff deg andre hobbyer. 

Anonymkode: a1dda...89a

Nei det er en sann historie.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke helt hva du mener her. Hun sa at du bare måtte glemme han, også ba du om forklaring på hvorfor hun sa det? Hun har sikkert ingen forklaring på det, annet enn at det var small-talk.

Anonymkode: 3523a...c51

Hun ville ikke gi noe svar på hvorfor hun sa dette og hun tok opp temaet ut av det blå. Det er ikke normalt å si noe slikt uten å begrunne hvorfor. 

Men jeg fikk da forklaring på dette fra han senere. Tatt i betraktning det han sa, da tenker jeg at hun er ikke så god venninne allikevel. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det er jo bare synd på den venninnen! Du trenger ikke akkurat i triumfere ved å fortelle om tabben hennes på KG.

Anonymkode: 8b9e8...558

Er det synd på ei som med vilje oppsøker en jeg har flørtet med for å prøve seg på han bak ryggen min og deretter sier at jeg skal glemme han uten å forklare hvorfor?

Denne oppførselen med å søke opp en helt fremmed person og prøve seg slik kun fordi ei venninne forteller om en hun har flørtet med er ikke normalt. Det var bare flaks for meg at jeg kjente at jeg ikke var interessert i mer. Hadde jeg vært forelsket i han og hun holdt på slik, ville du syns det var like greit?

Jeg har i ettertid fått vite fra flere andre at hun har holdt på med kjærestene til andre venninner.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Er det synd på ei som med vilje oppsøker en jeg har flørtet med for å prøve seg på han bak ryggen min og deretter sier at jeg skal glemme han uten å forklare hvorfor?

Denne oppførselen med å søke opp en helt fremmed person og prøve seg slik kun fordi ei venninne forteller om en hun har flørtet med er ikke normalt. Det var bare flaks for meg at jeg kjente at jeg ikke var interessert i mer. Hadde jeg vært forelsket i han og hun holdt på slik, ville du syns det var like greit?

Jeg har i ettertid fått vite fra flere andre at hun har holdt på med kjærestene til andre venninner.

Du skulle heller lagd en tråd om denne venninnen som klarte å finne en random kar på byen kun basert på navn, yrke og bosted. Det var mer interessant enn alt annet du har skrevet her

Anonymkode: a11a2...5a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...