Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kona har begynt og tilbringe mye tid med en ny mann. Han tar også med barna over hos han. De overnatter og er der etter jobb og barnehage uten og gi med beskjed. Jeg kommer hjem til tomt hus og vet ikke om det blir bare meg og hunden eller om noen kommer hjem den dagen eller ila de neste dagene.

Vi er ikke separert eller skilt. Dette startet bare ut av det blå og kona mener jeg må finne meg i det. "Greit nok" men da jeg gjenopptok kontakten med ei dame hvor det ligger uferdige seksuelle saker. Gikk kona i taket. Hvordan kunne jeg være så ufølsomt svin og hvordan kunne jeg gjøre noe sånt mot henne og barna ?

Jeg har nådd punktet at jeg vil hive henne på dør. Men hun kommer til og grafse til seg rubbel og bit ved en skilsmisse og jeg kommer til å sitte igjen som svarteper uten noe penger eller verdier igjen.

Hva bør jeg gjøre ? La henne holde på til hu blir lei av den nye fyren ? Drite i henne og invitere over "x dama" for og ha sex i vårt hus ? Eller skille meg og like greit slå meg selv konkurs ?

Anonymkode: 2f6d7...3c8

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke noe å lure på. Hun oppfører seg som et ludder.

Anonymkode: 9847d...89c

• Liker 2
Skrevet

Har dere ektepakt? Hvis ikke skal alt dere har opparbeidet i fellesskap under ekteskapet deles likt. Gaver og arv holdes utenom.

I tillegg er det slik at utgangspunktet er at det man tar med inn i ekteskapet tar du også med ut.

https://skilsmisse.no/skjevdeling-ved-skilsmisse/

• Liker 1
Gjest Blåmonster
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Kona har begynt og tilbringe mye tid med en ny mann. Han tar også med barna over hos han. De overnatter og er der etter jobb og barnehage uten og gi med beskjed. Jeg kommer hjem til tomt hus og vet ikke om det blir bare meg og hunden eller om noen kommer hjem den dagen eller ila de neste dagene.

Vi er ikke separert eller skilt. Dette startet bare ut av det blå og kona mener jeg må finne meg i det. "Greit nok" men da jeg gjenopptok kontakten med ei dame hvor det ligger uferdige seksuelle saker. Gikk kona i taket. Hvordan kunne jeg være så ufølsomt svin og hvordan kunne jeg gjøre noe sånt mot henne og barna ?

Jeg har nådd punktet at jeg vil hive henne på dør. Men hun kommer til og grafse til seg rubbel og bit ved en skilsmisse og jeg kommer til å sitte igjen som svarteper uten noe penger eller verdier igjen.

Hva bør jeg gjøre ? La henne holde på til hu blir lei av den nye fyren ? Drite i henne og invitere over "x dama" for og ha sex i vårt hus ? Eller skille meg og like greit slå meg selv konkurs ?

Anonymkode: 2f6d7...3c8

Særlig 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Kona har begynt og tilbringe mye tid med en ny mann. Han tar også med barna over hos han.

Er kona di en mann? 

Anonymkode: f3b87...31a

• Nyttig 4
Skrevet (endret)

Du har sett for mange amerikanske filmer. Det er ikke sånn at kona kan "grafse til seg alt". Det deles likt, eller ting som arv holdes utenfor og er særeie. Med mindre du lot henne stå som eier for boligen da den ble kjøpt, så eier dere vel 50/50 så da får dere halvparten hver av gevinsten ved salg. Møbler og alt deles likt.

Du får ta initiativ til skilsmisse da. Ikke bare sitte der og finne deg i det og begynne å pusle med en annen dame. Skill deg! Det er vel ikke noe å lure på. 

Endret av Million
  • Liker 1
Skrevet

Da kan du finne deg ei ny kone 😅

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns disse avviste og forsmådde mennene det skrives så mye om for tiden, begynner å bli mer og mer synlige på KG. Når de ikke får sex grunnet «kravstore» kvinner, må de kvæle fritiden ved å la seg underholde på annet vis. Hvor er verden på vei… Men kvinnene får vel skylden igjen da, for at vi ikke er sugne på å  krype under dyna med disse «kuppene» 🙈

Anonymkode: 95157...7a8

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Er kona di en mann? 

Anonymkode: f3b87...31a

I 2024 er er han og hun hen, ikke vær så sneversynt at ikke en mann kan være en kone 🤯😆

Anonymkode: 95157...7a8

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, Million said:

Du har sett for mange amerikanske filmer. Det er ikke sånn at kona kan "grafse til seg alt". Det deles likt, eller ting som arv holdes utenfor og er særeie. Med mindre du lot henne stå som eier for boligen da den ble kjøpt, så eier dere vel 50/50 så da får dere halvparten hver av gevinsten ved salg. Møbler og alt deles likt.

Du får ta initiativ til skilsmisse da. Ikke bare sitte der og finne deg i det og begynne å pusle med en annen dame. Skill deg! Det er vel ikke noe å lure på. 

Vel, det er en grunn til at menn tar livet av seg etter samlivsbrudd. For om kvinner behandler en mann slik nå hvordan tror du hun behandler han når de ikke er sammen lengre? Et så psykopatisk menneske vil også bruke barna som et våpen mot mannen. Dessverre finnes det altfor mange slike tilfeller. 

Anonymkode: 896ec...8a4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vel, det er en grunn til at menn tar livet av seg etter samlivsbrudd. For om kvinner behandler en mann slik nå hvordan tror du hun behandler han når de ikke er sammen lengre? Et så psykopatisk menneske vil også bruke barna som et våpen mot mannen. Dessverre finnes det altfor mange slike tilfeller. 

Anonymkode: 896ec...8a4

ELLER bruke barna mot eks konen.

Anonymkode: ab749...965

Skrevet

Ryddet for avsporing og brukerdebatt. Flyttet til rett forum. 

Christina82, mod

Skrevet

Du gjenopprettet kontakten med en dame der det var "uferdige seksuelle saker". Var dette før eller etter hun traff denne nye mannen?

AnonymBruker
Skrevet

Føre dagbok over alle hendelser, overnattinger, dokumenter hennes handlinger, fravær i hjemmet osv.

Bruker hun deres penger på den nye mannen?? Dokumenter.

Alltid ha på seg en lyd opptaker. Det er lov å ta opp samtaler hvor en selv deltar. Forvent løgner, forvrengingen, flytte skyld, beskyldninger og utroskap vold, psykisk vold osv. Beskytt deg selv. Flytt penger til konto kona ikke har tilgang.

Beskytt deg selv. 

Ikke finn på noe tull. Etabler deg som den trygge foreldrene ,når hun åpenbart ikke er det ved å introduserer barna for den  nye før dere er separert.

Du bør være den beste for barna i det offentliges øyne. Å være den stabile trygge for dine barn

Separer økonomien. Skal hun knulle rundt så ikke gjør det med dine penger, bilen du betaler for osv. La hun kjenne litt på hvordan det er.

Nå som den andre mannen har overtatt kona de kan han ta resten og. Ring han og spør når det passer at du dumper hennes ting på hans tomt. Foreløpig har han sex uten konsekvenser. Når det begynner å bli litt plagsomt vil han dumpe henne som en våt klut. han har fått gratis fitte. Når ting blir mer komplisert stikker han.

Beskytt deg  selv, ikke la henne styre. la det få konsekvenser.

Anonymkode: 2dcb0...b71

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette kommer garantert ikke «ut av det blå». Vil tro hun har forsøkt å hinte/ krangle/ mase/ ta opp problemer i flere år. Klassisk menn å ikke innse dette før altfor sent. Sjekk gjerne noen podcaster ang 4. skifte.
Hun har nå gått videre, og gitt deg opp etter all den tid hun prøvde å få deg til å forstå. Din kontakt med damer kan og være det som tippet over for fruen. 

Anonymkode: b548f...fce

AnonymBruker
Skrevet

Her får du vel bare tilbake med samme mynt? 

Hvis det var greit at du kontaktet en eksdame med "uferdige seksuelle greier", så kan vel din kone tilbringe tid med en annen mannlig venn?

Eller er det egne spilleregler for deg tenker du?

Anonymkode: 637c9...5a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...