AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Del Skrevet 1. juni 2024 Er i gang med bryllupsplanleggingen og alle de store rammene er på plass. Det har blitt en god del kompromiss i spesielt lokalet (for min del, samboeren er superfornøyd) for å få til de store prioriteringspunktene våre. Stilen på lokaler og rammen rundt er derfor veldig langt vekk fra min personlige stil. Det er også et lokale hvor vi må gjøre veldig mye selv. Jeg kjenner at jeg nå er litt matt av all logistikken vi må organisere og at jeg har null kreativitet for hvordan vi skal få dette til å føles ut som et bryllupslokale og skape bryllupsfølelsen på dagen. Vi har ikke budsjett til å få noen til å style det, og pga all logistikken ellers vil det være litt begrenset hvor mye vi har rom til av egeninnsats til detalger dagen før når lokalene skal settes opp. Jeg innstille meg på at lokaler og utseendet på dem ikke er det viktigste, det viktigste er god mat og drikke og at gjestene har det gøy. Mat og drikke skal gå fint, men hvordan vi skal få opp stemningen og få det til å føles som et bryllup til tross for enkle rammer er jeg rett og slett litt rådvill på. Noen tips til ting du har opplevd i bryllup som har gitt god stemning, følt deg inkludert i bryllupet eller ser tilbake på som en skikkelig god ide? Gjerne ting som ikke krever at vi må kjøpe/lage noe til hver enkelt gjest, da vi skal ha ganske mange gjester og prisen blir da fort høy for små ting. Anonymkode: 97798...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #2 Del Skrevet 1. juni 2024 Morsomme aktiviteter innimellom er alltid en slager! Anonymkode: e33b3...f69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #3 Del Skrevet 1. juni 2024 Ser mange lager en slik photobooth der man kan ta bilder, vet man får leid utstyr til det. Det kan jo være gøy Anonymkode: 89891...3b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #4 Del Skrevet 1. juni 2024 Litt småmat og ikke minst nok (alkoholfri) drikke mellom vielse og middag. DJ eller band som spiller musikk folk liker å danse til. De minst vellykkede bryllupene jeg har vært har bommet på disse to tingene. Anonymkode: 5f74f...0e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2. juni 2024 #5 Del Skrevet 2. juni 2024 Godt humør hos vertskapet er alltid en slager. Minst mulig stress, lite høytidelig selv om det er bryllup og musikk 🎶🎵🎵🎶. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #6 Del Skrevet 2. juni 2024 Morsomme taler og sanger- det kan dere også oppfordre til. Evt ha et innslag selv. ikke så stivt. Beste bryllupet jeg har vært på var på en låve. La barn over 7-8 år delta. Det løsnet også veldig opp i stemningen, og de store barna (over10 år) var med og danset hele natten. (De voksne med ansvar må da selvsagt begrense alkohol inntaket) Lag en spilleliste og la alle komme med ønsker Anonymkode: 67547...b95 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå