AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Skrevet 1. juni 2024 Jeg har blødningsforstyrrelser og myomer og bruker provera 10 dager når systemet går i krøll 🤪 Skal nå på en lang sommerferie (4 uker) og har virkelig ikke lyst til å blø noe da. Noen som har gått på provera lengre, altså for å utsette mensen litt, f.eks bruke det i 3 uker??? Anonymkode: 335f3...4bf
mommyaka Skrevet 1. juni 2024 #2 Skrevet 1. juni 2024 Provera et vel for å blø? De fleste føæår blødninger alt fra 1 uke til 3 uker etter siste pille?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #3 Skrevet 1. juni 2024 mommyaka skrev (5 minutter siden): Provera et vel for å blø? De fleste føæår blødninger alt fra 1 uke til 3 uker etter siste pille? Provera er i mitt tilfelle for å hindre blødning. Men blør selvsagt etter "kuren avsluttes" med håp om bedre blødningskontroll. Myomene mine ligger slik til at jeg sliter med småblødninger hvis jeg ikke bruker provera. Spørsmålet er om noen har erfaring med å gå på "kuren" lengre enn disse 10 dagene. Har tidligere gått på i maks 14 dager, men skulle gjerne ha gått på i 3 uker +. Blødningen begynner hos meg 3 - 7 dager etter siste pille Anonymkode: 335f3...4bf 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #4 Skrevet 1. juni 2024 Tror jeg ville spurt legen før jeg tok dem lenger enn foreskrevet. Anonymkode: 6b8b3...e0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå