AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Skrevet 1. juni 2024 Noen som har tenkt seg på Abba i oslo? Skulle ut og bestille billetter,men utrolig utplukket allerede. Hvordan er det å sitte på balkongen på Christiania? Anonymkode: a7fe4...d60
Hoppetaujenta Skrevet 1. juni 2024 #2 Skrevet 1. juni 2024 Absolutt ikke. ABBA eksisterer ikke lengre. De er et blekt, falmet minne. Godt at spotify har alt det gamle. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #3 Skrevet 1. juni 2024 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Absolutt ikke. ABBA eksisterer ikke lengre. De er et blekt, falmet minne. Godt at spotify har alt det gamle. ??????????? Musikkhistorisk sett er Spotify en verdiløs dass; forsøk å finne den fulle versjonen av ABBA-s aldri offisielt utgitte "Just LIke That", eller de bevarte Beatles-konsertene på Spotify. Anonymkode: 88957...347
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #4 Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ??????????? Musikkhistorisk sett er Spotify en verdiløs dass; forsøk å finne den fulle versjonen av ABBA-s aldri offisielt utgitte "Just LIke That", eller de bevarte Beatles-konsertene på Spotify. Anonymkode: 88957...347 Og siden jeg selv ikke bruker Spotify, aner jeg ikke hvilken versjon av sangene de benytter, men om de bruker 2005-remasteringen fra "The Complete Studio Recordings", har dette forferdelig dårlig kvalitet i forhold til lydbildet: https://dr.loudness-war.info/?artist=ABBA&album=2005 Anonymkode: 88957...347
Hoppetaujenta Skrevet 1. juni 2024 #5 Skrevet 1. juni 2024 Så lenge jeg finner det jeg vil ha og er fornøyd med det, så betyr ikke spesifisering og remastring etc. noe. Jeg liker spotify godt jeg.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #6 Skrevet 1. juni 2024 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Så lenge jeg finner det jeg vil ha og er fornøyd med det, så betyr ikke spesifisering og remastring etc. noe. Jeg liker spotify godt jeg. Forstår at Spotify kan virke som en enkel løsning, men hvis man vil ha ABBA med bedre lyd, kan man rippe musikken fra platene gitt ut før "Loudness War" begynte å ødelegge den ved å sku opp bassen i remasteringen, og ha musikken lagret lokalt på mobilen uten å strømme den; den retro mp3-spilleren hadde sine fordeler. Eventuelt kan man sette opp sin egen server, og få musikken derfra. Åndsverkloven tillater også at man kan dele denne musikken med gode venner; da får alle ens venner gratis musikk i god kvalitet for resten av livet, og kan gi pengene de bruker på Spotify til folk som dør av sult, eller andre bedre formål. 😊 Anonymkode: 88957...347
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå