Gå til innhold

Tok lip filler i går

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og føler den har lagt seg på feil sted? Vil ha fyldige lepper, ikke kant på overleppen. Føler leppen står ut øverst, og er like tynn på selve leppen, om dere skjønner. Tok bare 0,5 ml så er veldig lite hoven, var verre i går. 

Vil det gå seg til? Vil filleren legge seg der den skal etterhvert eller har hun faktisk fylt feil? Ser ok ut forfra, ser helt løk ut fra siden. Var veldig tydelig på hva jeg ønsket, syns ikke det står til forventningene enda ihvertfall.

Anonymkode: 6c66a...66c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Snapchat-1018685256.thumb.jpg.7d8106669c49f97ae60af4dd5ee33897.jpg

Fått sånn bart/kant. Er det for tidlig enda til å ikke være fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oi! Den har lagt seg på feil sted ja. Jeg hadde gått tilbake for å klage. Har de god service vil de oppløse den og gi deg ny etter noen uker.

Anonymkode: 940d0...a47

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Huff, slutt med slikt unødvendig tull, vær så snill❤️

Anonymkode: 982e8...144

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Og føler den har lagt seg på feil sted? Vil ha fyldige lepper, ikke kant på overleppen. Føler leppen står ut øverst, og er like tynn på selve leppen, om dere skjønner. Tok bare 0,5 ml så er veldig lite hoven, var verre i går. 

Vil det gå seg til? Vil filleren legge seg der den skal etterhvert eller har hun faktisk fylt feil? Ser ok ut forfra, ser helt løk ut fra siden. Var veldig tydelig på hva jeg ønsket, syns ikke det står til forventningene enda ihvertfall.

Du bør vente noen dager, til meg har det pleid å ta en ukes tid før jeg kan se resultatet ordentlig 😊 

Anonymkode: 73ea6...e21

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bærre lekkert det der 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: cfca6...c93

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Huff, slutt med slikt unødvendig tull, vær så snill❤️

Anonymkode: 982e8...144

Nå har jeg ikke gjort dette før, og har skjeve lepper så ønsket å jevne det ut. Har tenkt lenge på det, er ikke i 20 årene lenger, og gjorde det kun for meg, ikke for noen andre. 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Oi! Den har lagt seg på feil sted ja. Jeg hadde gått tilbake for å klage. Har de god service vil de oppløse den og gi deg ny etter noen uker.

Anonymkode: 940d0...a47

Takk for svar. Det er ikke for tidlig enda? Hun jeg gikk til sa jeg skulle gi det ihvertfall én uke før jeg fikk "panikk". Men er jo redd dette ikke vil gå seg til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du bør vente noen dager, til meg har det pleid å ta en ukes tid før jeg kan se resultatet ordentlig 😊 

Anonymkode: 73ea6...e21

Takk! Håper du har rett. Det er en erfaren og dyktig sykepleier jeg var hos, hun har lagt ut mange bilder av kunder tidligere og jeg vet hun har gode resultat å vise til. Men dette skremte meg. Akkurat det jeg ikke ville skulle skje🤭

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bærre lekkert det der 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Anonymkode: cfca6...c93

🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det ser ut som det er fylt feil, men ville avventet noen dager. 

Jeg tok 0,5 ml for ett års tid siden, og den første uken var det veldig hovent og så merkelig ut. Men når hevelsen gikk ned så ble det fint. Uansett jeg hadde en jevn hevelse og ikke så konsentrert som din på midten. 

Anonymkode: c2d5d...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg synes det ser ut som det er fylt feil, men ville avventet noen dager. 

Jeg tok 0,5 ml for ett års tid siden, og den første uken var det veldig hovent og så merkelig ut. Men når hevelsen gikk ned så ble det fint. Uansett jeg hadde en jevn hevelse og ikke så konsentrert som din på midten. 

Hadde du hevelse utenfor leppene og, slik som dette?

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ringt eller dratt innom salongen i dag å hørt med dem. Ingen her inne kan roe deg egentlig, få til profesjonelle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utrolig mye løk-uttrykk her inne på KG i dag. Mon tro om du er løken som skriver løk overalt.

Leppa ser litt løk ut. Min svigerinne så slik ut sist hun tok filler, men hun så "normal" ut neste gang jeg så henne (1-2 uker senere). På henne gikk det seg til. 

Anonymkode: 50b8b...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har ikke skrevet løk noe annet sted😂 heller ikke lest noen løktråder og blitt løkifisert. Takk for svar! Håper det går seg til.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du må vente til hevelsen har gått ned, minimum en uke.

Anonymkode: 10587...3fc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hadde du hevelse utenfor leppene og, slik som dette?

Ts

Ja, men ikke så mye som deg og det lå heller mer ut mot sidene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...