AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Skrevet 1. juni 2024 Jeg er så bekymra. Jeg prøver å styre det men er vanskelig. Noen andre som er i samme båt? Anonymkode: 6d853...b69
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #3 Skrevet 1. juni 2024 Ja 😑 Jeg bekymrer meg for ALT. Og finnes det ikke noe å bekymre seg over så LAGER hodet mitt scenarioer som ikke har skjedd som jeg kan engste meg over😂 Jeg har funnet ut at det å holde seg i aktivitet hjelper. Å gjøre noe som får hjertepumpa til å gå fort. For da kjenner jeg ikke følelsen av engstelse i kroppen. Anonymkode: 5ece7...cf5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #4 Skrevet 1. juni 2024 På en måte. Jeg er ikke en som bekymrer meg for alt (jeg er f.eks. veldig sjelden bekymret for barna mine, der går alt veldig bra), men når det først er noe jeg bekymrer meg for da går jeg og gnager på det helt til det er over eller problemet er løst. Det er lett å si at det er bare å la være å bekymre seg for bekymring endrer ingenting hvis man er typen som bare ikke har det slik. Det er omtrent et like godt råd som å fortelle en overvektig person at det er bare å spise mindre eller en forelder som sliter med å få barnet til å sove at det bare er å legge det i sengen og gå. Anonymkode: ea5ab...5a3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #5 Skrevet 2. juni 2024 Definitivt. Jeg har generalisert angst. Anonymkode: 17a58...6c9
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #8 Skrevet 2. juni 2024 Jeg også. Bekymrer meg mest for sykdom, at noe skal skje med ungene, at jeg skal komme i situasjoner der jeg får angstanfall pga. at jeg får symptomer på sykdom. ( dette skjer omtrent aldri) men jeg er allikevel redd for det. Jeg er også redd for å holde presentasjoner mm. Alt går stort sett fint når jeg er i situasjonen. Utrolig irriterende å ha det slik. Anonymkode: 018cf...381
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå