AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Skrevet 1. juni 2024 Jeg har et veldig nært familie medlem som ikke har vært støttende i mine utfordringer i min skilsmisse, familievolden jeg var gjennom og har vendt meg ryggen og heller støttet de som ville meg vondt. Utestengt meg, mine barn og sin egen mor fra alle familie sammenkomster. Satt ut usanne rykter som jeg føler som en ærekrenkelse og som har gjort at alle jeg kjenner og tidligere venner har vendt meg ryggen. Nå har dette familie medlemmet igjen satt ut usanne rykter og beskyldt meg for de groveste påstander som personen ikke har bevis på at jeg har gjor, men påstår er meg bare fordi personen ikke liker meg lenger. Men dette er igjen for å sverte mitt navn og mine barn. Jeg klarer ikke sove så mye lenger, har vært våken i flere døgn nå og nå er jeg så langt nede at jeg føler jeg bare vil vekk fra denne jord. Få en slutt på alt og alle de vonde føl Jeg skal til legen min snart for dette er uutholdelig. Men det hjelper meg ikke på hva denne personen har gjort mot meg. Jeg har vurdert rettsak for å renvaske mitt navn, men dette kommer til å bli så utrolig tøft og akkurat nå tviler jeg på at jeg kommer til å klare det. Hvor kan jeg få hjelp? Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 92ade...d0c 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #2 Skrevet 1. juni 2024 Du flytter. Med tanke på barna og deg selv. Anonymkode: 37c0f...9fd 3 2 2
Nymerïa Skrevet 1. juni 2024 #3 Skrevet 1. juni 2024 Det aller første du må gjøre er å ta fra personen ammunisjonen. Det gjør du med å kutte absolutt all kontakt og gjøre alle oppmerksom på at personen har gjort så mye rart at dere ikke kan ha kontakt. Ikke kall han noe som helst, ikke gråt eller be om sympati. Bare si kort og godt at du har ikke snakket med Y på to år, han vet ingenting om livet ditt så folk må ta informasjon fra den kanten med en klype salt. Og hvis dine barn, din mor og du er utestengt fra familiesammenkomster så høres det da mye hyggeligere ut at dere lager deres egne. Jeg hadde ikke ønsket å henge steder en slik person oppholdt seg. 5
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #4 Skrevet 1. juni 2024 Du må stenge ute drama dama og be dine som du har igjen om å IKKE gi opplysninger om deg til henne. Sender deg en støtteklem. Anonymkode: 72db7...a65 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #6 Skrevet 1. juni 2024 Tusen takk for svar alle sammen. Vi bor ikke i samme kommune lenger. Dette familie medlemmet har stor krets og alle lytter så klart til hva hen har å fortelle. Og dette hører de på og igjen sitter jeg, mine barn og min mor med alle disse ryktene mot oss. Familie medlemmet er blokkert på alle kanaler for veldig lenge siden. Hen beskylder også sin egen mor for usanne påstander som er så grove og har vendt alle sine barn imot sin bestemor med å "hjernevaske" de. Hun har ønsket samtaler omkring dette men det avslår de, og det er jo garantert fordi at de har ingen bevis på sine påstander. De er bare ondskapsfulle alle sammen. Starten på alt var at dette familie medlemmet ble selv "hjernevasket" av sin ektefelle til å tro at hen sin familie ikke var god nok og ikke god nok for denne ektefellen. Kun ektefellen som familie var god nok. Jeg kunne utdypet det ennå mere for er så mye stygt som har skjedd, men jeg tror ikke jeg skal gjøre det. Anonymkode: 92ade...d0c
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #7 Skrevet 2. juni 2024 Føler med deg! Skjønner godt at du kjenner på trangen til å renvaske deg. Det jeg ville gjort var å sende melding til alle jeg anser som gode venner eller som du omgås ofte med, og skrevet at det er noen i familien din (uten å nevne navn) som sprer usanne rykter om deg, og at du ikke helt forstår hvorfor hen gjør dette, men at du håper de vil ta det de evt hører om deg med en god klype salt. Avslutt gjerne med noe a la "jeg er glad i deg/jeg setter pris på deg som person, og ønsker ikke at du skal tro vondt om meg. Ta gjerne kontakt om du lurer på noe :)" Anonymkode: fd294...33d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå