AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Skrevet 1. juni 2024 I natt hadde noen av naboene mine fest. Det var karaoke, musikk, drikkeleker, skåling, roping, bilkjøring og latter fram til klokka 2. De hadde starta festen på ettermiddagen. Alt sammen foregikk utendørs. Noen av de på festen var under 18 år og de drakk alkohol. I tillegg ble ett vindu i huset deres knust. De som bor i det huset har gjerne sånne fester minst 2 ganger i året. Ellers er de veldig rolige av seg. Bør jeg kontakte politiet ved neste fest? I nabolaget vårt bor det flere barnefamilier. Anonymkode: 7bca8...fb0
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #2 Skrevet 1. juni 2024 2 ganger i året? Sa hadde jeg driti i det. Hver helg? Politi. Anonymkode: 20870...ecc 7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #3 Skrevet 2. juni 2024 Nei to ganger i året må da være helt greit Anonymkode: a5f1c...d3e 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #4 Skrevet 2. juni 2024 Hvis der er mindreårige ja Hvis der blir for mange folk ja Hvis det blir vold ja Hvis ikke er ikke 2 ganger i året så ille. Be om nabovarsel eller send selv for å få det igang ved anledninger. Anonymkode: 8eeed...940 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #5 Skrevet 2. juni 2024 To ganger i året hadde jeg lett latt de holde på. Går Ann å være litt raus og unne de en fest - tenk all det ungemaset de hører på til vanlig, hver dag.. Anonymkode: f105d...a9f 2
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #6 Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 1.6.2024 den 8.54): I natt hadde noen av naboene mine fest. Det var karaoke, musikk, drikkeleker, skåling, roping, bilkjøring og latter fram til klokka 2. De hadde starta festen på ettermiddagen. Alt sammen foregikk utendørs. Noen av de på festen var under 18 år og de drakk alkohol. I tillegg ble ett vindu i huset deres knust. De som bor i det huset har gjerne sånne fester minst 2 ganger i året. Ellers er de veldig rolige av seg. Bør jeg kontakte politiet ved neste fest? I nabolaget vårt bor det flere barnefamilier. Anonymkode: 7bca8...fb0 Var dette på et sted som begynner med N i Oslo? Anonymkode: 585ee...72b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå