AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Skrevet 1. juni 2024 Hei Min datter som er 2.5 år gammel brukte disse skoene på et bryllup med kjole. Jeg tok på henne disse skoene uten sokker fordi det var varmt. Når min søster så på bildene fra bryllupet kommenterte hun på at hvorfor jeg ikke tok sokker på dattera. Hun mener at en må bruke pensokker med sånn type sko. Vi skal på enda et bryllup i juli i hjemlandet og jeg tenker å ta på henne samme sko. Det skal være 40 grader der. Bryllupet er selvfølgelig i et lokal med aircondition men uansett det kommer til å være varmt. Hva mener dere? Ser det feil ut uten sokker? Må en bruke pensokker når man bruker sånn type sko med pent antrekk? Anonymkode: 7441e...ad6
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #2 Skrevet 1. juni 2024 Nei, men i Russland, Polen, Tjekkia osv hadde de nok tatt på de sokkene Anonymkode: 25644...8b3 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #3 Skrevet 1. juni 2024 Du må jo ikke, men det er veldig søtt og når så små jenter har sokker i skoene, litt gammeldag stil. Det forhindrer også at skoene kan gnage i varmen. Anonymkode: bcef9...e9b
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #4 Skrevet 1. juni 2024 Må ikke, men får vel fortere gnagsår uten sokker? Anonymkode: fa0c3...58f
Daisy-love Skrevet 1. juni 2024 #5 Skrevet 1. juni 2024 (endret) Ingen regel, men det hjelper mot gnagsår. Personlig synes jeg også det er litt søtt med sokker, og de små blir enda mer pyntet med den typen sokker som er avbildet her. Kommer selvsagt an på både smak og kultur, men mange steder er det nok veldig vanlig at en «må» ha sokker i disse skoene på små, mens i Norge er det mer blandet vil jeg tro. Sløyfen er også der kanten på sokkene vil være, så pass på at sokkene du evt velger passer med høyden på sløyfen 😊 Endret 1. juni 2024 av Daisy-love La til.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #6 Skrevet 1. juni 2024 Blir jo veldig varm og fort gnagsår uten sokker i sånne sko, så jeg hadde tatt det på av den grunn. Anonymkode: e6046...2ad
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #7 Skrevet 1. juni 2024 Jeg syns nesten det er verre å gå barbeint i sko enn med tynne sokker når det er varmt. Du MÅ ikke nei. Men mer komfortabelt er det Anonymkode: d9a59...79a
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #8 Skrevet 1. juni 2024 Man MÅ ikke, verken som barn eller voksen. I alle fall ikke her i landet. Samtidig sparer man jo både føttene for gnagsår og skoene for tåfislukt hvis man bruker sokker. Anonymkode: 2ef3d...459
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå