AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #1 Skrevet 1. juni 2024 Jeg fjernet en føflekk idag og måtte ha 3 sting. Ser han har tatt et stort mellomrom mellom de to ene og kan se det blør utav det mellomrommet. Har jo hatt bedøvelse osv og nå 10 timer senere svir det og «brenner» en del. Ikke helt ekstremt mye men jeg kjenner ubehag. Er dette vanlig? Dusjet også idag selvom jeg skulle ha venta en dag.. (så dette etterpå) Så prøvde jeg fa pose og papirfolie rundt området som ble mislykket så har nok fått en del vann i såret. Er det fare for infeksjon? Blir litt stressa da jeg er gravid!! Anonymkode: c1630...7af
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #2 Skrevet 1. juni 2024 Forhøyet sjanse for infeksjoner når du dusjer ja! Anonymkode: d50a9...813 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #3 Skrevet 1. juni 2024 Du greide ikke vente 1 dag med å dusje? Selvfølgelig er det vanlig å føle ubehag etter å ha kuttet bort en del av huden og sydd flere sting. Og selvfølgelig er det større fare for infeksjon om du dusjer og får møkkete vann inn i såret. Anonymkode: 94cb4...b0f 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #4 Skrevet 2. juni 2024 22 hours ago, AnonymBruker said: Du greide ikke vente 1 dag med å dusje? Selvfølgelig er det vanlig å føle ubehag etter å ha kuttet bort en del av huden og sydd flere sting. Og selvfølgelig er det større fare for infeksjon om du dusjer og får møkkete vann inn i såret. Anonymkode: 94cb4...b0f Om du hadde lest skikkelig så ser du at jeg skrev at jeg så etter jeg allerede hadde dusja at man helst ikke skulle dusje før etter 1 dag! Anonymkode: c1630...7af 1
Marye Skrevet 2. juni 2024 #5 Skrevet 2. juni 2024 Jeg har også fjernet en føflekk, jeg har på et dusjplaster som sitter godt så ingen prob å dusje her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå