Gå til innhold

Kan jeg tørre å påstå at man ikke alltid skal holde igjen etter første treff?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en fyr på Tinder, tok 2 dager så møttes vi. Uten mye prat og bilder vel og merke. Mannen er 8år yngre enn jeg og jeg gadde INGEN forventninger overhodet. Det jeg holdt fast med var at vi skulle drøye sexen... Det gikk ikke etter planen. Men jeg sa til han at vi skulle vente til neste gang om følelsen fortsatt var der. Av en grunn ble jeg så betatt av han og klarte ikke å stå imot. Etter dette har chatten på snap blitt fordoblet og vi idag har hatt sex flere ganger, kjenner det bruser.  Han gir meg oppmerksomhet som jeg lenge lengtet etter de andre. Så hva gjorde jeg riktig nå? Han vil ha nattamld hver dag, viser noe helt annet enn andre jeg har drøyd sexen med. Det må være noe med forventningene? Dame 37 

(Til dere andre, ikke nøl om følelsen er god.. )

Anonymkode: 4fc86...a55

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det må jo være opp til oss. Om vi kjenner på at vi vil, så gjør vi det sikkert vi også. Men det må være lov å ikke være der.

Liker ikke sånn felles, alle må fordi jeg gjør opplegg.

Anonymkode: cf1b1...991

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det må jo være opp til oss. Om vi kjenner på at vi vil, så gjør vi det sikkert vi også. Men det må være lov å ikke være der.

Liker ikke sånn felles, alle må fordi jeg gjør opplegg.

Har bare hørt så mye kritikk for å ha sex på første treff. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Møtte en fyr på Tinder, tok 2 dager så møttes vi. Uten mye prat og bilder vel og merke. Mannen er 8år yngre enn jeg og jeg gadde INGEN forventninger overhodet. Det jeg holdt fast med var at vi skulle drøye sexen... Det gikk ikke etter planen. Men jeg sa til han at vi skulle vente til neste gang om følelsen fortsatt var der. Av en grunn ble jeg så betatt av han og klarte ikke å stå imot. Etter dette har chatten på snap blitt fordoblet og vi idag har hatt sex flere ganger, kjenner det bruser.  Han gir meg oppmerksomhet som jeg lenge lengtet etter de andre. Så hva gjorde jeg riktig nå? Han vil ha nattamld hver dag, viser noe helt annet enn andre jeg har drøyd sexen med. Det må være noe med forventningene? Dame 37 

(Til dere andre, ikke nøl om følelsen er god.. )

Det må du jo gjerne gjøre.

Personlig må jeg få mental tenning på personen, bygge tillit over tid og hopper ikke til sengs første gang jeg møter dem irl..

Tenker folk må få styre det helt selv. Godt du er fornøyd og trolig ganske høy på etterglød, men tror et innlegg om hvor bra du har det i stedet for p mane andre til å gjøre ting med kroppen sin ville kommet bedre ut...

Anonymkode: a1311...7d9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det er kjempe mange som gjør det. Jeg ser kritikk på begge, men sånn er det jo når vi er ulike mennesker som skal bli enige om et svar når det ikke finns et 😅

Kos deg med kjekkasen 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er kjempe mange som gjør det. Jeg ser kritikk på begge, men sånn er det jo når vi er ulike mennesker som skal bli enige om et svar når det ikke finns et 😅

Kos deg med kjekkasen 😊

Ja nå vil han jo at jeg skal komme på besøk helst idag. Er det behovet eller er det meg tro? Vi har hvertfall hatt sex da, så kan utelukke den one night stand lysten. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det er bare tull. Drittsekker dumper deg om du venter 3 mnd også. 
Men om dere har møttes kun 2 ganger, kan det bare være sex fra hans side

Anonymkode: f57a2...3dd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Ja nå vil han jo at jeg skal komme på besøk helst idag. Er det behovet eller er det meg tro? Vi har hvertfall hatt sex da, så kan utelukke den one night stand lysten. 

Håper du opplever at det er fordi han liker deg. Om du liker han da.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det jeg er redd for. Han er visst veldig kåt og vil ofte ha litt lettkledde bilder før han sovner. Han vil treffe meg men igjen vet jeg ikke om det kun er for sexen. En skikkelig luring 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Håper du opplever at det er fordi han liker deg. Om du liker han da.

Nettopp det jeg ikke vet. Nytter ikke å spørre, ingen vil innrømme det kun er for sexen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Men selv om du kan utelukke one night stand lysten som du kaller det, betyr ikke det at du garantert ikke blir brukt for sex.

Anonymkode: 6ae5c...8dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det jeg er redd for. Han er visst veldig kåt og vil ofte ha litt lettkledde bilder før han sovner. Han vil treffe meg men igjen vet jeg ikke om det kun er for sexen. En skikkelig luring 

Så denne nå, han er garantert ute etter sexen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Så denne nå, han er garantert ute etter sexen.

Stod på tinder at det var forhold han var ute etter. Prøver han nå i ettertid å bare late som han vil treffe meg? 

Skrevet (endret)

.

Endret av 29_j
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Stod på tinder at det var forhold han var ute etter. Prøver han nå i ettertid å bare late som han vil treffe meg? 

Nei han later ikke som noe, han vil møte deg fordi han vil ha sex. Altså dette er hva da 15 mann i rekka, jeg skjønner ikke at du ikke lærer jeg, sånn seriøst.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er helt sant ! Skjønner ikke helt den tankegangen om å vente lengst mulig? Enten så dropper de deg før fordi du blir kjedelig eller så dropper de deg etter sexen om det var sex de var ute etter. Da blir det bare mye verre mentalt om det er en man har rukket å bygge på noe. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Nei han later ikke som noe, han vil møte deg fordi han vil ha sex. Altså dette er hva da 15 mann i rekka, jeg skjønner ikke at du ikke lærer jeg, sånn seriøst.

Men seriøst? Man kan jo være interessert selvom sexlysten er stor? Vi var virkelig oppslukt i hverandre. Fikk nesten ikke nok, da blir man jo lysten også. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er kanskje genuint interessert i deg. Vi vet ikke det. Tiden vil jo vise, men jeg hadde aldri sendt lettkledde bilder til en jeg nettopp hadde truffet.

Anonymkode: ae2cf...e8f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han vet vel ikke om han er interessert i deg som person enda hvis dere har brukt all tiden sammen på å pule.

Anonymkode: 61d8b...69d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du bare skal være ærlig å la skipet synke om han ikke føler noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...