AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #1 Skrevet 31. mai 2024 hvilken jobb byttet du til? Jeg får apotekjobbing mer og mer opp i halsen, sliter med å se for meg å bli pensjonist i dette yrket. Men vanskelig å ta ny utdannelse nå pga alder og livssituasjon med mindre barn og oppfølging der. Veldig begrenset hva man kan bruke bakgrunn fra apotek til i andre yrker ser jeg for meg 😑 Anonymkode: 16165...c60
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #2 Skrevet 31. mai 2024 Det er vel ikke noe annet du får brukt den utdannelsen til? Enten må du få en ny jobb hvor du er ufaglært, eller så må du begynne å studere. Anonymkode: 174b0...a14
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #3 Skrevet 2. juni 2024 Avhengig av hvor du bor, kan det være behov for apotekteknikere utenfor apoteket også. Det kan feks være hos kjedekontorene, leverandører av forbruksmateriell (feks mediq), nettapotek (slipper kunder på samme måte i allefall) og enkelte logistikk bedrifter som behandler legemidler m.m. Det bør også nevnes at du nok lett får jobb på sykehjem o.l., da det er et skrikende behov for kompetanse. Du kan jo ta litt fag, opparbeide litt erfaring fra sykehjem og gå opp til helsefagarbeider-fagprøve. Anonymkode: c9de2...f65
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #4 Skrevet 2. juni 2024 Spørs jo helt hvilken del av jobben du er lei av. Er det varehåndtering/logistikk, kundeservice, arbeidstider, bransjen generelt? Det vil jo styre valget videre tenker jeg. Bakgrunnen din kan jo være nyttig mange andre steder, som butikk, lager, helse, salg etc. Anonymkode: 1e8a4...4f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå