Rebecca30 Skrevet 31. mai 2024 #1 Skrevet 31. mai 2024 (endret) Hva liker/misliker du med doggy style? For meg er det: Liker: Jeg føler meg mindre selvbevisst på hvordan brystene/magen beveger seg når han støter mot meg og om ansiktet mitt ser dumt ut. Det lar meg føle at jeg kan nyte følelsene "på privaten". Det føles litt skittent. Lar meg støte mot bakover når han støter mot meg. Når han trekker seg ut og kommer så spruter han ofte opp i håret mitt. Misliker: Rumpehullet blir blottlagt. Noen ganger får jeg vondt i knærne. Jeg er kvinne i trettiåra. Hva med dere? Endret 31. mai 2024 av Rebecca30 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #2 Skrevet 31. mai 2024 Skulle ønske at vi fikk denne stillingen til å funke, men har gitt opp Anonymkode: caf60...793 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #3 Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skulle ønske at vi fikk denne stillingen til å funke, men har gitt opp Anonymkode: caf60...793 Hvorfor? Anonymkode: e9398...c19
kjekkfyr Skrevet 31. mai 2024 #4 Skrevet 31. mai 2024 Liker: Det er noe helt vanvittig pirrende, deilig og jeg vet ikke, primitivt(?) som er sykt sexy ved det! Elsker synet av en kvinne stående sånn, gjerne litt ekstra ned med brystet ohh.. Det er deilig å se pikken gli inn og ut, og jeg synes det er deilig å se rumpehullet, enten man bare får nyte utsikten eller litt til Liker ikke: At jeg ikke får se hennes nytelse på samme måte, at det blir litt klønete å kjærtegne brystene osv., og at det presser så sykt deilig at man må pause litt innimellom 😅 1 3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #5 Skrevet 31. mai 2024 Jeg er kvinne Liker: han treffer g-punktet og jeg får lett orgasme. Jeg føler meg dominert, noe jeg tenner på. Jeg kan være litt mer passiv, noe som er digg i blant Liker ikke: hvis jeg ikke er veldig kåt/våt, så kan det være ubehagelig om han har for stor pikk. Og at jeg ikke kan se ham i ansiktet, så da vet jeg ikke om han liker det eller ikke. Anonymkode: 56f4c...4ee 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #6 Skrevet 31. mai 2024 + Det er digg. Han treffer G-punktet, og det er det beste. Med en womanizer i tillegg ser jeg stjerner! - Han kommer for fort Anonymkode: 767a7...fa3 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #7 Skrevet 31. mai 2024 Puppene mine Og jeg har en tendens til å få luft fra blomsten 😅😬 Liker at sexen snart er ferdig de gangenen jeg er litt lei 😅 Liker også å føle jeg kan nyte "privat" som du sier 😊 Men syns doggy er en av de verste om jeg har feil humør, fordi den føles litt primitiv å da kan jeg fort føle at det blir feil med sex. Men når jeg ser han, klarer jeg å føle meg tryggere. Anonymkode: daf5b...19f 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #8 Skrevet 31. mai 2024 At man kan fantasere vilt. Anonymkode: e9398...c19
Even Tuell Skrevet 31. mai 2024 #9 Skrevet 31. mai 2024 Liker: Stimulerer meg veldig, særlig når hun tar rumpa litt opp og overkroppen ned Deilig å se pikken gli inn og ut av henne Hun liker den veldig godt Kan også utføres stående Sykt sexy å se sæden begynne å renne ut av henne etter vi er ferdige Liker ikke Stimulerer meg litt i overkant mye, så det er vanskelig å holde ut lenge. Mest en avsluttende stilling Myke senger eller underlag gjør det litt klønete å gjennomføre Får ikke sett henne i ansiktet, at hun nyter Ingen kyssing og klining 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #10 Skrevet 31. mai 2024 Liker: blir dominert, hvis passe stor pikk så treffer det godt, vite og høre at han nyter, hvis trekant er det deilig med en som ligger i 69 under meg Liker ikke: hvis for stor pikk blir det too much og da må han være veldig forsiktig Anonymkode: 663ac...e2b 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #11 Skrevet 1. juni 2024 Jeg syns det er en veldig sexy stilling, som også treffer godt for penis. Jeg syns rumpehullet er sexy og utsikten upåklagelig. Ulempen er at det er mindre intimt og jeg kan komme for lett. Anonymkode: 9cee8...b5f 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #12 Skrevet 2. juni 2024 Jeg er svak i armene og sliter med å holde meg oppe over lang tid. Ellers er jeg enig i at det er kjedelig at det er vanskelig å kline. Utover det synes jeg det er en morsom stilling, men sjalu på at jeg ikke får se den gli inn og ut. Anonymkode: 3f8dc...c9e
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #13 Skrevet 2. juni 2024 Liker: At jeg kan «twerke» på han, han riser meg på rumpa, veldig stimulerende stilling. Liker ikke: At jeg ikke kan se at han glir inn og ut av meg, jeg får ikke sett ansiktet hans, vanskeligere for han og meg å stimulere klitorisen samtidig, kanskje fordi jeg har litt mage? Anonymkode: 92cc9...773
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #14 Skrevet 2. juni 2024 Liker ikke: - Kan fort få vondt om penis er for stor Anonymkode: 5779c...355 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #15 Skrevet 2. juni 2024 Litt samme som over. Blir fort vondt. Skal sies at det kanskje er 10 år siden jeg hadde samleie i den stillingen. Jeg liker ikke variasjon for variasjonen sin skyld. Når jeg har sex, så vil jeg ha best mulig sex og «doggy» er ikke en del av det for min del. Anonymkode: 9a087...102 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #16 Skrevet 2. juni 2024 Liker ikke at jeg føler meg som en hund. Voff voff liksom Anonymkode: 3bb17...7c0 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #17 Skrevet 2. juni 2024 Elsker den stillingen og synes den er den beste. Den er så primitiv og dyrisk på en måte som gjør at den er deilig og opphissende. Og ja, jeg er dame. Anonymkode: a399b...48b
Thanos Skrevet 2. juni 2024 #18 Skrevet 2. juni 2024 Rebecca30 skrev (På 31.5.2024 den 23.00): Misliker: Rumpehullet blir blir blottlagt Jeg er kvinne i trettiåra. Hva med dere? 🧐?? Det er en av gigantfordelene med den stillingen som man går glipp av i de fleste andre stillinger. Hurra for det søte lille hullet. kjekkfyr skrev (På 31.5.2024 den 23.41): Liker: Det er noe helt vanvittig pirrende, deilig og jeg vet ikke, primitivt(?) som er sykt sexy ved det! Elsker synet av en kvinne stående sånn, gjerne litt ekstra ned med brystet ohh.. Det er deilig å se pikken gli inn og ut, og jeg synes det er deilig å se rumpehullet, enten man bare får nyte utsikten eller litt til Liker ikke: At jeg ikke får se hennes nytelse på samme måte, at det blir litt klønete å kjærtegne brystene osv., og at det presser så sykt deilig at man må pause litt innimellom 😅 Alt det han sier! 👆 Spesiellt det uthevede. 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #19 Skrevet 2. juni 2024 Liker: ... Liker ikke: ha rumpehullet på display, vondt da samboer har stor penis, at puppene blir klasket sammen, at det ikke er intimt Anonymkode: 9eed5...222 1
Bamseklemmer Skrevet 3. juni 2024 #20 Skrevet 3. juni 2024 Jeg liker variasjoner av alt innen sex.. men kanskje mest fordi, at sexen ikke skal bli for kjedelig og maskinell. Doggy er jo grei nok, men jeg liker beste å ta henne bakfra når hun ligger på magen. Da kan jeg jo kysse henne i nakken, nesen mot øret og med flettede hender.. .. ulempen er at det så deilig, at jeg kommer på et blunk🤭 Men aller aller best liker jeg stillinger der vi tungekysser i sexen, det løfter orgamen noen hakk.. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå