AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #1 Del Skrevet 31. mai 2024 Jeg farget etterveksten på fredag. Tok dette bilde rett etterpå hjemme i dagslys, og har jo forsatt ettervekst. Har vært bortreist og ikke kunne klaget. Kan jeg gå tilbake på mandag? Anonymkode: b72f9...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #2 Del Skrevet 31. mai 2024 Anonymkode: b72f9...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #3 Del Skrevet 31. mai 2024 Det er et vindu til høyre i bildet sant? Ikke ta bilde der. Du får skygger å lys som gir feil bilde av hvordan håret egentlig ser ut. Anonymkode: dd089...0c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #4 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er et vindu til høyre i bildet sant? Ikke ta bilde der. Du får skygger å lys som gir feil bilde av hvordan håret egentlig ser ut. Anonymkode: dd089...0c1 Men man ser jo etterveksten 1 cm ut i håret. Det var jo den jeg skulle ta. Det skal da vel ikke se sånn ut ute i dagslys? Anonymkode: b72f9...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #5 Del Skrevet 31. mai 2024 Det hjelper vel mest å klage til frisøren som utførte jobben og ikke til KG vil jeg tro om du ikke er fornøyd med resultatet - har du vurdert det? Anonymkode: 9a5eb...3f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #6 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det hjelper vel mest å klage til frisøren som utførte jobben og ikke til KG vil jeg tro om du ikke er fornøyd med resultatet - har du vurdert det? Anonymkode: 9a5eb...3f4 Jada jada, nå er alt stengt. ☺️ Anonymkode: b72f9...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #7 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg farget etterveksten på fredag. Tok dette bilde rett etterpå hjemme i dagslys, og har jo forsatt ettervekst. Har vært bortreist og ikke kunne klaget. Kan jeg gå tilbake på mandag? Anonymkode: b72f9...dfc Kropp og helse? Anonymkode: 8ade9...76e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #8 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 31.5.2024 den 23.16): Men man ser jo etterveksten 1 cm ut i håret. Det var jo den jeg skulle ta. Det skal da vel ikke se sånn ut ute i dagslys? Anonymkode: b72f9...dfc Ser fargeforskjell på venstre side av skillen, men der ser jo håret mye mørkere ut. Skal du ta bilde foran vindu så ikke ha det på siden av deg! Anonymkode: 1aadf...c9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå