AnonymBruker Skrevet 31. mai #1 Del Skrevet 31. mai Jeg er nok en «Karen» som irriterer meg over dette. Men når folk har skoene oppi setet og andre steder så surner jeg. I går satt far og sønn (10-12 år) i sete og ungen hadde foten oppover veggen på et håndtak folk skal holde i. Far sa ingenting. I dag satt en mor og to jenter på ca 15-16 år på et firer-sete. Den ene jenta hadde beina strak ut og helt oppi motsatt sete. Hadde dere sagt noe i disse tilfellene? Anonymkode: 65905...659 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tubaluba Skrevet 31. mai #2 Del Skrevet 31. mai Hadde tenkt mitt, men sikkert ikke sagt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 1. juni #3 Del Skrevet 1. juni Hadde satt meg ned i det setet hun hadde beina oppi, uten å si eller spørre først. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #4 Del Skrevet 1. juni Jeg irriterer meg også over sånne. Det blir ikke så hyggelig å ferdes i det offentlige rom dersom man ikke tar hensyn til hverandre. Anonymkode: fd51d...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #5 Del Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (På 31.5.2024 den 22.13): Jeg er nok en «Karen» som irriterer meg over dette. Men når folk har skoene oppi setet og andre steder så surner jeg. I går satt far og sønn (10-12 år) i sete og ungen hadde foten oppover veggen på et håndtak folk skal holde i. Far sa ingenting. I dag satt en mor og to jenter på ca 15-16 år på et firer-sete. Den ene jenta hadde beina strak ut og helt oppi motsatt sete. Hadde dere sagt noe i disse tilfellene? Anonymkode: 65905...659 Hehe. Tåler mye på bussen, men akkurat det med å ha føttene på setet. Det er litt som å bæsje i offentligheten. Anonymkode: f386e...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå