Gå til innhold

Folkeskikk på buss

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nok en «Karen» som irriterer meg over dette. Men når folk har skoene oppi setet og andre steder så surner jeg. 
I går satt far og sønn (10-12 år) i sete og ungen hadde foten oppover veggen på et håndtak folk skal holde i. Far sa ingenting.

I dag satt en mor og to jenter på ca 15-16 år på et firer-sete. Den ene jenta hadde beina strak ut og helt oppi motsatt sete. 

Hadde dere sagt noe i disse tilfellene? 

Anonymkode: 65905...659

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde tenkt mitt, men sikkert ikke sagt noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde satt meg ned i det setet hun hadde beina oppi, uten å si eller spørre først.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg også over sånne. Det blir ikke så hyggelig å ferdes i det offentlige rom dersom man ikke tar hensyn til hverandre. 

Anonymkode: fd51d...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.5.2024 den 22.13):

Jeg er nok en «Karen» som irriterer meg over dette. Men når folk har skoene oppi setet og andre steder så surner jeg. 
I går satt far og sønn (10-12 år) i sete og ungen hadde foten oppover veggen på et håndtak folk skal holde i. Far sa ingenting.

I dag satt en mor og to jenter på ca 15-16 år på et firer-sete. Den ene jenta hadde beina strak ut og helt oppi motsatt sete. 

Hadde dere sagt noe i disse tilfellene? 

Anonymkode: 65905...659

Hehe. Tåler mye på bussen, men akkurat det med å ha føttene på setet. Det er litt som å bæsje i offentligheten. 

Anonymkode: f386e...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...