Gå til innhold

Hund ikke pga. utseende.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns hunder med et naturlig utseende og fornuftige proporsjoner er fine alle sammen.
Men alle hvor det er avla på ekstremt eksteriør syns jeg ser ut som de er født med en sykdom eller noe. f. Eks schæfer som vralter seg framover så godt de kan på de skjeve ryggene. Det ser jo bare sykt og dysfunksjonelt ut. Det samme med tønneformede labradorer og overvektige lave corgier. Det er bare ikke funksjonelt og det er bare så tydelig at naturen aldri ville ha lagd en sånn skapning. Blir bare trist når jeg ser sånne hunder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er helt sjokkert av denne tråden 😅 At folk kan syns at terriere, puli og bullterriere er fine, og syns border collie og shetland sheepdogs er stygge. Jeg sitter med haka på gulvet omtrent, og bare ler 🤣 Mistenker at noen begynte lørdagsvorset litt vel tidlig i dag 🍻

Anonymkode: c016c...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er helt sjokkert av denne tråden 😅 At folk kan syns at terriere, puli og bullterriere er fine, og syns border collie og shetland sheepdogs er stygge. Jeg sitter med haka på gulvet omtrent, og bare ler 🤣 Mistenker at noen begynte lørdagsvorset litt vel tidlig i dag 🍻

Anonymkode: c016c...bf8

Man må da få lov til å ha preferanser på hva man synes er pent og ikke. Jeg personlig synes ikke f.eks Shetland sheepdog og mynder er pene å se på, men det plager da ikke meg at andre liker utseendet på dem 😊 

Det hadde jo vært ganske kjedelig om alle likte det samme 😄 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Er helt sjokkert av denne tråden 😅 At folk kan syns at terriere, puli og bullterriere er fine, og syns border collie og shetland sheepdogs er stygge. Jeg sitter med haka på gulvet omtrent, og bare ler 🤣 Mistenker at noen begynte lørdagsvorset litt vel tidlig i dag 🍻

Anonymkode: c016c...bf8

Folk er forskjellige. Jeg syntes gjetere er stygge, men jeg går ikke rundt og sier det til eierne. Trener forskjellige hundesporter med mine to hunder - en staff og en bulldog - og har mange shelties og bordere som treningspartnere. Smaken er som baken.

Anonymkode: d9064...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...