Gå til innhold

Skjønner ikke noe av disse avtalegiroene i nettbanken min...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en bilforsikring med pris 776 kr per mnd + 232 kr i trafikkforsikringsavgift. Det blir jo litt over 1000 kr. 

Så er derfor jeg ikke forstår når jeg går inn i nettbanken. Der står det at jeg har en avtalegiro for bilforsikring i juni på 2132 kr. 

Og i Juli har jeg to separate avtalegiroer, begge merket med meldingen bilforsikring. Som begge tilsammen blir totalt 1993 kr.

Hvorfor kommer det opp at jeg må betale dobbelt hver mnd av det som forsikringen min egentlig koster ?

Fikk se det i kveld og skal ringe banken når de åpner og snakke med de, men lurte på om noen her kan hjelpe meg å skjønne hvorfor det står sånn. Jeg blir jo forvirra når beløpene er så ulike. Og det går jo ikke an noe sted å se hvorfor. Hvis jeg trykker meg inn i avtalegiroen eller i fakturaen står det bare "bilforsikring". 

Hjelp?

Anonymkode: 0510f...10d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å logge deg inn på Min side hos forsikringsselskapet ditt for å se om du finner noe mer info der?

Anonymkode: 37395...43b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du prøvd å logge deg inn på Min side hos forsikringsselskapet ditt for å se om du finner noe mer info der?

Anonymkode: 37395...43b

Har forsikring hos banken min, ikke noe annet forsikringsselskap så kan ikke logge inn og se noe annet sted nei. Har prøvd å se inne i nettbanken, men det står liksom ingenting noe sted.

AnonymBruker
Skrevet

hvilken bank har du?
og har du hatt den lenge eller nylig tegnet? Jeg har sparebank 1. (fremtind) Her ligger det nå inne dobbelt trekk i juni ( 2 trekk, samme sum. Sendte de mld i går og de sa det er en kjent feil som er meldt videre, og at jeg kan slette den ene.)

Mannen har dobbelt trekk nå pga. kjøpt ny bil og den kom akkurat ikke med på forrige faktura, så derfor nesten det dobbelte nå.

Anonymkode: 28ce0...324

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

hvilken bank har du?
og har du hatt den lenge eller nylig tegnet? Jeg har sparebank 1. (fremtind) Her ligger det nå inne dobbelt trekk i juni ( 2 trekk, samme sum. Sendte de mld i går og de sa det er en kjent feil som er meldt videre, og at jeg kan slette den ene.)

Mannen har dobbelt trekk nå pga. kjøpt ny bil og den kom akkurat ikke med på forrige faktura, så derfor nesten det dobbelte nå.

Anonymkode: 28ce0...324

Jeg har også Fremtind, men fikk riktig efaktura for juni. Og kun en.  Så feilen rammer visst ikke alle kundene. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva står det i fakturaene da?

Anonymkode: a0ba8...939

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva står det i fakturaene da?

Anonymkode: a0ba8...939

Beløpene stemmer de som står i avtalgiroene, men når jeg prøver finne ut hvorfor det virker for å være dobbelt opp så finner jeg ikke ut det. Og det eneste som står som "melding" på avtalegiroene og fakturaene er "bilforsikring".

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet noen banker hadde trøbbel med doble faktura nå i mai. Mulig det er samme feil nå også. 

Anonymkode: 4c9b1...e47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...