Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg, Ts gjør og ser at det kan ha en sammenheng 

Anonymkode: 52bc3...291

Ja 😊 Jeg hadde hvertfall opp i 120 i puls før, slutta å snuse å nå ligger jeg rundt 70 i hvilepuls, så for meg hadde det veldig mye å si!😊

Anonymkode: 0af00...6e8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Oisann! Trenger ikke være så hårsår😊 Nei jeg prøvde bare å hjelpe deg, spørte bare om du gjorde det, for det kan øke pulsen i stor grad. Du spørte om et spørsmål så jeg svarte😊 

Jeg verken spørte eller spurte (som det faktisk heter). Hvis du kal «bidra» med forklaringsvariabler så blir det veldig dumt å isolere det til kun snusing når det er veldig mye annet som kan spille inn. Gener feks

Anonymkode: 14117...a49

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg verken spørte eller spurte (som det faktisk heter). Hvis du kal «bidra» med forklaringsvariabler så blir det veldig dumt å isolere det til kun snusing når det er veldig mye annet som kan spille inn. Gener feks

Anonymkode: 14117...a49

Men herregud da, jeg skrev lenger oppe at jeg trodde du var ts, og at du ikke «spurte» om noe, og at jeg beklagde for det. Uansett, jeg lurte bare på om du snuste pga du sa at du hadde høy puls, og jeg har selv erfart at snus har mye å si om en har høy puls. Det var ment som et tips/hjelp. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser at jeg kan ligge på 150 i puls i sosiale settinger / arrangement m.m og også ha 120 i puls kun når jeg står å snakker i telefonen med en venn liksom. Føler selv at det er veldig høyt, og blir redd for at det er noe galt med meg? Har ikke sosial angst forresten. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg ser at jeg kan ligge på 150 i puls i sosiale settinger / arrangement m.m og også ha 120 i puls kun når jeg står å snakker i telefonen med en venn liksom. Føler selv at det er veldig høyt, og blir redd for at det er noe galt med meg? Har ikke sosial angst forresten. 

Hva er det du tenker er galt med deg, da? Som gir deg høy puls i sosiale settinger?

Anonymkode: d6f13...ee9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...