Tough cookie Skrevet 31. mai 2024 #1 Del Skrevet 31. mai 2024 Har nå sett "Rikets røst" og roasting av Oskar Westerlin, Leo Ajkic, Sophie Elise, Ole Soo, Triana Iglesias, Dag Sørås, Marta Leivestad, Stian Blipp, Mia Hundvin, Erik Follestad, Trude Drevland osv. Skriver de tekstene sine selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 31. mai 2024 #2 Del Skrevet 31. mai 2024 Vil nok tro at de som ikke er komikere får god hjelp. Men siden vi er inne på temaet Rikets Roast. Nå roaster de jo de andre så mye at den som skal roastes nesten glemmes litt 😅 Var heldigvis høyere nivå på Leo sin roast enn forrige, den var preg av kritikken fra den foregående. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 31. mai 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 31. mai 2024 refill skrev (På 31.5.2024 den 21.36): Vil nok tro at de som ikke er komikere får god hjelp. Men siden vi er inne på temaet Rikets Roast. Nå roaster de jo de andre så mye at den som skal roastes nesten glemmes litt 😅 Var heldigvis høyere nivå på Leo sin roast enn forrige, den var preg av kritikken fra den foregående. Ekspander Helt enig. Jeg så sesong 2 før jeg så sesong 1, og det var mye bedre. Marta Leivestad får virkelig kjørt seg, særlig i sesong 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 1. juni 2024 #4 Del Skrevet 1. juni 2024 Tough cookie skrev (På 31.5.2024 den 22.00): Helt enig. Jeg så sesong 2 før jeg så sesong 1, og det var mye bedre. Marta Leivestad får virkelig kjørt seg, særlig i sesong 1. Ekspander Mhm. Men det var så lite oppfinnsomt. Det er helt ok (i mine øyne) å kommentere kropp i en roast, men når det er det eneste alle kommer med blir det bare patetisk. Litt det samme med Ole Soo som bare fikk "foreldrene dine ville ikke ha deg" jokes. It's been done, liksom. Nå var det jo litt mer bredde under Leo sin roast, så tommel opp for det. Men irriterte meg at han konsekvent kalte Martha for Marthe, og "Jørnis" Jonis 😅🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 1. juni 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 1. juni 2024 refill skrev (På 1.6.2024 den 10.08): Mhm. Men det var så lite oppfinnsomt. Det er helt ok (i mine øyne) å kommentere kropp i en roast, men når det er det eneste alle kommer med blir det bare patetisk. Litt det samme med Ole Soo som bare fikk "foreldrene dine ville ikke ha deg" jokes. It's been done, liksom. Nå var det jo litt mer bredde under Leo sin roast, så tommel opp for det. Men irriterte meg at han konsekvent kalte Martha for Marthe, og "Jørnis" Jonis 😅🤦♀️ Ekspander Ja det er ganske ensporet når de kun skal ta henne på utseendet og på han fordi han er adoptert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå