AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #41 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 1.6.2024 den 15.14): Den er bare 50 ml. Hvis den er "veldig drøy" bruker man altfor lite solkrem... Anonymkode: d51b2...2e4 Den smelter på en måte utover huden, første gang jeg brukte denne så brukte jeg like mye som en annen type, da hadde jeg hvitt belegg i hele ansiktet og på hendene, brukte mye mindre neste gang og det var helt passe. Anonymkode: f53e7...c55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #42 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men det er jo litt selvmotsigende. Solkrem er ikke et magisk middel mot kreft og rynker. Det er total soleksponering som betyr noe, og som bør reduseres. Anonymkode: 01c26...925 Hvor har jeg påstått det er ett magisk middel mot kreft og rynker? Jeg bruker solkrem for å unngå bli brent... Anonymkode: 92f22...ddd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #43 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvor har jeg påstått det er ett magisk middel mot kreft og rynker? Jeg bruker solkrem for å unngå bli brent... Anonymkode: 92f22...ddd Men du er mye ute, og blir veldig brun. Det gir veldig forhøyet risiko for kreft. Det hjelper lite at man aldri blir solbrent når totaleksponeringen er så stor. Anonymkode: 01c26...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2024 #44 Del Skrevet 2. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den smelter på en måte utover huden, første gang jeg brukte denne så brukte jeg like mye som en annen type, da hadde jeg hvitt belegg i hele ansiktet og på hendene, brukte mye mindre neste gang og det var helt passe. Anonymkode: f53e7...c55 Men da er du jo mye mindre beskyttet? Man skal bruke én teskje til annsiktet. Det gjelder for alle typer. Anonymkode: 11181...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #45 Del Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men da er du jo mye mindre beskyttet? Man skal bruke én teskje til annsiktet. Det gjelder for alle typer. Anonymkode: 11181...8a3 Neida, ikke disse tynne variantene, de er veldig effektive. Jeg bor deler av året i Spania så de har virkelig fått prøvd seg med sol og svette. Dette med "en t-skje" gjaldt disse tykke, hvite variantene fra gammelt av. Men det som er viktig er å ikke bare smøre seg om morgenen, alle solkremer taper effekt raskt. Det er der mange bommer, uansett om de smører tykt eller tynt. Anonymkode: 01c26...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 3. juni 2024 #46 Del Skrevet 3. juni 2024 Ryddet for reklame. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #47 Del Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Men da er du jo mye mindre beskyttet? Man skal bruke én teskje til annsiktet. Det gjelder for alle typer. Anonymkode: 11181...8a3 Nei, er veldig godt beskyttet med denne, selv i mindre mengde enn en teskje. Anonymkode: f53e7...c55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #48 Del Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Men du er mye ute, og blir veldig brun. Det gir veldig forhøyet risiko for kreft. Det hjelper lite at man aldri blir solbrent når totaleksponeringen er så stor. Anonymkode: 01c26...925 Det er mulig du foretrekker holde deg innendørs hele sommeren, jeg velger bruke høy solfaktor og caps, og fortsette være utendørs. Jeg kommer ikke til å slutte stelle og ordne med dyr og trimme de, i frykt for rynker og kreft. Og jeg kommer ikke til å begynne gjemme meg inne på ett treningssenter på sommeren når det er så fint i skogen og på fjellet... Anonymkode: 92f22...ddd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #49 Del Skrevet 3. juni 2024 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Det er mulig du foretrekker holde deg innendørs hele sommeren, jeg velger bruke høy solfaktor og caps, og fortsette være utendørs. Jeg kommer ikke til å slutte stelle og ordne med dyr og trimme de, i frykt for rynker og kreft. Og jeg kommer ikke til å begynne gjemme meg inne på ett treningssenter på sommeren når det er så fint i skogen og på fjellet... Anonymkode: 92f22...ddd I alle dager, hva var det jeg trigget? Pust. Anonymkode: 01c26...925 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #50 Del Skrevet 4. juni 2024 Jeg er glad i Cerave spf 50. Men bruker alltid caps eller solhatt i tillegg hvis jeg skal være ute litt i sola. Anonymkode: b5edb...917 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #51 Del Skrevet 4. juni 2024 Bruker enten Cera Ve sin fuktighetskrem med SPF, eller Hawaiian tropic sin helt vanlige solkrem med solfaktor 50. Men den siste der har mye parfyme, så er ikke helt ideell for de sensitive; jeg liker den godt fordi jeg synes sminken blir skikkelig fin og shiny oppå. Anonymkode: 513f7...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiljeKP68 Skrevet 4. juni 2024 #52 Del Skrevet 4. juni 2024 Jeg bruker denne som er en kombo - ansiktskrem med SPF. Har brukt den i over ett år nå og er ekstremt fornøyd. https://www.apotek1.no/produkter/avene-hydrance-light-ansiktskrem-uv-spf20-40ml-839871p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #53 Del Skrevet 4. juni 2024 Bruker Cosrx spf 50. Veldig fornøyd. Trekker godt inn. God lukt. Anonymkode: e2dcc...9ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #54 Del Skrevet 4. juni 2024 https://www.karma.no/beachkind-natural-sunscreen-sensitive-fragrance-free-spf-50-100-ml/ dette er den beste og mest naturlige solkremen eg har funnet og lett en stund. 😊 Ikke prøvd enda men skal bestilles når eg er tom. Mange av solkremene dere nevner er jo full i stoffer som man kan reagere på 😅 Anonymkode: cc982...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 4. juni 2024 #55 Del Skrevet 4. juni 2024 Min favoritt er Skinceuticals Ultra facial defense (50). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #56 Del Skrevet 4. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 31.5.2024 den 20.46): Hvilket merke bruker du? Har den mye parfyme? Synes de fleste stinker solkrem, ekstremt parfymert. Er på utgikk etter en som ikke lukter mye og som ikke fører til kviser, og som funker på tørr hud. Anonymkode: 01e2e...930 Cosrx 50. Den trekker inn i huden og føles som en ordentlig oleiende ansiktskrem ig ikke bare kliss. Mild. Anonymkode: aa8c9...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2024 #57 Del Skrevet 4. juni 2024 Rosa Dartle skrev (På 1.6.2024 den 8.12): Cliniderm Light & Mattifying. Den gir et matt resultat og jeg tror det er den eneste solkremen som ikke gir meg kviser. Bruker også den og får ikke kviser 😊 Anonymkode: 8436c...062 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 4. juni 2024 #58 Del Skrevet 4. juni 2024 Beauty of Joseon om jeg ikke skal aktivt sole meg og ellers store deler av året (jeg kutter ut i november-januar) La Roche-Posay Om jeg aktivt soler meg, med caps og solhatt, samt svetter og bader. Solstift fra Clarins Som jeg smører på både ved soling og ellers. Har den i veska, og smører på om jeg sitter ute på cafe eller lignende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå