AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #1 Skrevet 31. mai 2024 Sist graviditet kom kvalmen i uke 7, begynte da med oppkast. Nå hadde jeg en dag med kvalme i uke 4-5, og 2 dager nå i uke 6 der kvalmen er mer eller mindre konstant men i ulik grad. Er dette dårlig tegn mtp at jeg komme til å bli mer dårlig nå da jeg ble tidligere kvalm? I sist svangerskap kastet jeg opp til rundt uke 25, hadde noen gode uker og kastet deretter opp frem til fødsel Anonymkode: 9f956...3d3
Kvinne87Rogaland Skrevet 31. mai 2024 #2 Skrevet 31. mai 2024 Jeg har lest det motsatte, at kvalme er ett godt tegn Og hvis du fikk en gutt sist så kan de være du får en jente nå? De sier at man bli mer kvalm med jente 😊
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #3 Skrevet 31. mai 2024 Kvinne87Rogaland skrev (12 minutter siden): Jeg har lest det motsatte, at kvalme er ett godt tegn Og hvis du fikk en gutt sist så kan de være du får en jente nå? De sier at man bli mer kvalm med jente 😊 Ja jeg vet det er ett godt tegn i at baby er frisk, men mente mer som at om det er ett dårlig tegn at kvalmen startet tidligere nå = muligens enda mer kvalme enn sist? ☺️ Ser jeg ordla meg litt feil så skjønner det ble misforstått Jeg fikk jente sist ☺️ Anonymkode: 9f956...3d3
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #4 Skrevet 31. mai 2024 Tidlige symptomer er ikke et dårlig tegn. Sene symptomer er ikke et dårlig tegn. Mye symptomer er ikke et dårlig tegn. Lite symptomer er ikke alltid et dårlig tegn. Anonymkode: 6a704...bef 3 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #5 Skrevet 1. juni 2024 Kvalme har ikke noe å si for hvordan svangeskapet utvikler seg jeg har to barn og var ikke kvalm en eneste dag med dem. Min bestevenninne har også to barn og var kvalm fra dag 1 med begge. Altså 4 friske babyer, kvalme eller ei😅 Anonymkode: 05dad...752 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #6 Skrevet 3. juni 2024 Ble kvalm uke 6 til uke 8 med første sønnen, minste sønnen kom kvalmen uke 5 og varte i maange uker. Så den kommer tidlig på noen. Ikke noe uvanlig 😊 Anonymkode: 24718...562
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå