luxifine Skrevet 1. juni 2024 #161 Del Skrevet 1. juni 2024 18 eller 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #162 Del Skrevet 1. juni 2024 20. Flytta til Danmark for utdanning, helt alene, kjente ingen. Anonymkode: b43fa...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #163 Del Skrevet 1. juni 2024 9 hours ago, Chupacabra said: Det er absolutt ikke uvanlig å reise mutters alene til utlandet. Det er helt vanlig. De fleste som reiser utenlands er ikke på ferie. Ja, jeg lurer også på hvordan noen kan tro dette er uvanlig. Det bare å se seg rundt ved gaten til en hvilken som helst avgang, helt vanlig at en ganske stor andel av passasjerene helt tydelig kommer alene. Og når jeg sitter på treseteren på flyet, vil jeg si det er nesten like vanlig at de to andre ikke er sammen, som at de er det. Nå reiser jeg aldri charter, så kan godt hende det er litt mindre vanlig å reise alene der. Men vil tro det ikke er så uvanlig heller, min far reiste feks mye alene på sånne turer. For min del er 99% av mine reiser ferie, men jeg reiser likevel alene. Er vel egentlig bare de få gangene det er firmatur at jeg reiser sammen med andre (kolleger). Anonymkode: 3606d...88e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #164 Del Skrevet 1. juni 2024 16 år. New York. Fin og spennende tur! Anonymkode: 15ac4...976 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #165 Del Skrevet 1. juni 2024 Jeg dro til UK helt alene da jeg var 16. Og mange ganger siden. Anonymkode: 1faba...edd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #166 Del Skrevet 1. juni 2024 Reiste til USA på date med en jeg traff på nett, når jeg var 25. Anonymkode: 5cd13...c96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #167 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Reiste til USA på date med en jeg traff på nett, når jeg var 25. Anonymkode: 5cd13...c96 Altså reiste alene til USA for å møte han der borte. Anonymkode: 5cd13...c96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #168 Del Skrevet 1. juni 2024 19 år. Dro til USA som Au pair. Var der i 2 1/2 år. Anonymkode: 0c213...836 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #169 Del Skrevet 1. juni 2024 Helene1982 skrev (10 timer siden): Nei det gjør jo ikke det. Det var derfor jeg spurte. Om jeg hadde antatt at alene betydde med andre hadde jeg jo ikke spurt. https://www.dinordbok.no/definisjoner/norsk/?q=alene#google_vignette «alene - uten andre menneskers selskap; For seg selv, enslig; « Anonymkode: 849e0...659 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #170 Del Skrevet 1. juni 2024 Grüner skrev (14 timer siden): Blir veldig overrasket over at flere godt voksne kvinner her aldri har reist til utlandet 😮! Hvorfor det? jeg har ikke lyst å reise alene Anonymkode: 5db2a...02a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #171 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Reiste til USA på date med en jeg traff på nett, når jeg var 25. Anonymkode: 5cd13...c96 Det samme gjorde jeg, bare at jeg var 18 år🤭 Anonymkode: 8e8b7...eb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 1. juni 2024 #172 Del Skrevet 1. juni 2024 Reiste alene til England da jeg var 18, men jeg ble tatt imot av "familie" på flyplassen.. så.. det rette svaret er kanskje aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #173 Del Skrevet 1. juni 2024 23, og da reiste jeg til Polen. Anonymkode: 0579d...aa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #174 Del Skrevet 1. juni 2024 Som ivrig alenereisende har jeg ingen problemer med å forstå at andre har andre preferanser og ikke lyst til å reise alene. Det jeg derimot synes er litt rart, er at så mange synes jeg er "modig" som reiser alene, og sier at de aldri ville turt. Da snakker vi ikke bare backpacking i Sør-Amerika, men også helgeturer til land i Vest-Europa. Hvorfor tenker så mange at dette er skummelt? Selvsagt kan man både bli ranet og slått ned, men det kan man jo hjemme også. Og det å finne frem er det mange som peker på, det er da veldig lett i våre dager? Man kan så og si gå opp hele løypa på google maps på forhånd, om man måtte ønske det, og ellers sjekke gps eller kart på mobilen. Eller et godt gammeldags papirkart. Og de fleste snakker engelsk i disse landene. Så dere som vil, men ikke tør, hvorfor? Jeg spør av oppriktig nysgjerrighet, og ser ikke ned på andres valg. Anonymkode: 3606d...88e 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 1. juni 2024 #175 Del Skrevet 1. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvor gammel var du første gang du reiste til utlandet alene? Anonymkode: a5074...709 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #176 Del Skrevet 1. juni 2024 Reiste til Europeiske storbyer alene flere ganger innen jeg var 20. Reiste til Moskva og Bangkok alene da jeg var rett over 20. Anonymkode: 6505a...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1. juni 2024 #177 Del Skrevet 1. juni 2024 (endret) Altså helt alene, legge ut på en reise uten noen venner eller noe... det må jeg si jeg egentlig aldri har gjort, ikke på ordentlig. Jeg reiste til England, London, alene en gang, men da skulle jeg jo møte en fyr når jeg kom dit, men det var ikke før dagen etter ankomst. Så jeg var alene på reisen og tilsammen et døgn. Da var jeg 27. Det er alt. Jeg har ikke noe særlig ønske om å reise alene, det ville føles utrolig ensomt - og utrygt. Endret 1. juni 2024 av Million glemte alderen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 1. juni 2024 #178 Del Skrevet 1. juni 2024 Tror ikke det skjedde før jeg var rundt 25. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2024 #179 Del Skrevet 1. juni 2024 Det er sikkert ikke uvanlig å reise alene, men for de fleste er det likevel vanligere å reise sammen med noen. Selv har jeg reist mest sammen med noen, og var faktisk 32 første gang jeg reiste alene til utlandet, som var spørsmålet i hovedinnlegget. Da jeg først var framme i utlandet var jeg ikke lenger alene, for der hadde jeg en avtale om å møte en venninne som allerede befant seg der. Anonymkode: fefa4...e21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 1. juni 2024 #180 Del Skrevet 1. juni 2024 7 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå